Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Připadá mi, že v dnešní době hodně seriálů upadá...že tvůrci už neví, co do dalších x-tých sérií pořadů, jejichž první řady sklidily pozitivní reakce ještě přidat...a tak je násilně prodlužují...proč vlastně? Možná by se měli radši držet zásady, že v nejlepším se má přestat...nebo že opakovaný vtip přestává být vtipem...což u Black Books s pouhými osmnácti díly nehrozí. O scény, které člověka dostanou do kolen, nebo u kterých spadne ze židle, rozhodně není nouze...takže jasných 5stars... P.S. vyřiďte prosím Bernardovi, že se s ním chci opít :D
Simpsonovi (1989)
Jeden z mých prvních oblíbených seriálů. Matně si vybavuju, jak mi ho mamka cca v pěti letech zakazovala, s tím, že není pro děti a nejspíš měla pravdu...tyhle kreslené postavičky šíří humor, který pochopíte až v určitém věku a přiznávám, že některé narážky mi nejsou jasné doteď (zvlášt ty na různé postavy, které evropanovi nic moc neřeknou)...každopádně poslední díly, sic jsou krásně barevné, ztrácejí šmrnc a člověk se u nich zasměje tak jednou, dvakrát...škoda, škoda...
Hra o trůny (2011)
Teorie velkého třesku (2007)
Dneska jsem skoukla 100. díl (!) a musím se přiznat, že mě Big Bang pořád baví a snad ani bavit nepřestane...může za to hlavně Sheldon - stačí jeden jeho pohled nebo grimasa - a člověk se prostě musí smát :) Sedí mi i ostatní postavy - docela dobře se doplňují, což v kombinaci s lehkým humorem přináší úžasné oddechové pokoukání