Recenze (316)
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Narozdíl od Mythbusters tady jsou pokusy strašně odfláknuté. Navíc některé jsou totálně stupidní, viz. jestli praskne akvárko, když na něj pošlem ocelovou kouli...
Hanebný pancharti (2009)
Tak za tohle musím Tarantina pochválit. Pro mne je to dokonce lepší film než Pulp fiction. Italština Brada Pitta mě srazila na kolena, to samé mohu říct o charizma Chtristopha Waltze.
Ukradené Vánoce (1993)
Animace dobrá, příběh taky, ale ty písničky mi nezapadaly do celkového konceptu filmu.
Láska nebeská (2003)
Nevím jestli to bylo tou vánoční atmosférou (viděno 23.12.) a nebo mě v mých 18 letech začíná přepadat senilní demence, zkrátka musím uznat, že se mi to líbilo :)
Pavučina snů (2003)
Začátek vypadal nadějně, netrpělivě jsem čekal, až se dozvím co je to ten Dadic zač. Jenomže film místo toho, aby se zaobíral zajímavým Dadicem, se raději zabývá vysráváním ufounů nebo co to bylo. Pak už jenom přijde obyčejný nezajímavý konec. U mě za 20%
Ježíš je normální! (2008)
Boží království vaří! viz: http://www.youtube.com/watch?v=ABBtmEjXwmQ
Den zlomu (2007)
Filmu schází jakákoliv myšlenka. Je to pouze blbost o třech volech, kteří mají odjet do války. Za těch 30 dní, než odjedou projde nějakým vývojem pouze E. Wood, ale i tak tento snímek není nikterak zajímavý.
Dravci (1999)
Dobrý příběh s černým humorem podmalovaný veselou hudbou si nezaslouží míň jak * * * *
23 (2007)
Námět byl dobrej, ale v druhé polovině to jde s celým scénářem z kopce. Nebýt ve filmu tak silná paranoia k číslu 23, a také kdyby film nekončil takovou blbostí, tak by z toho mohlo bejt zdařilý dílko.
O uloupené divožence (2007) (TV film)
Příběh nestál za nic, ale narozdíl od ostatních nedělních pohádek, které jsem za poslední rok viděl, se mi z téhle nedělalo špatně. Alespoň herečky za něco stály.