Recenze (41)
Invaze (2005) (seriál)
Vodní lidé, po té co jsem po Inavzi viděla seriál Nevditelni vidím, že je tak spousta podobných věcí. Mohli by dát příští dohromady. Třeba poslat Toma (Will Fichtner) hledat divnou vodu po Vyšehrad 😉😃
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Dej nestoji za moc, lehce odhalitelne, co se bude dit. Davam ** diky uzasnemu Williamu Fichtnerovi, ktery v 60 letech vypada lepe, nez za mlada. Jeste bych chtela videt Williama v uskutecnenem pokracovani Invaze. (Omlouvam se, ze pisu bez hacku a carek, muj mobil to jinak neumi)
Bez hranic (2013) (seriál)
Dávám **** nebýt Williama Fichtnera dala bych ***. Líbí se mi ta mnohonárodnost a William Fichtner je k sežrání, jinak zápletky na úrovni, a má to hlavu a patu, žádná přílišná retrospektiva. Tím hodnotím zatím sérii 1.
Letecké katastrofy - Série 10 (2011) (série)
Pozor, text obsahuje malý spoiler! Přistání na Hustonu je skvělá rekonstrukce, už jsem to viděla pětkrát a vždycky mi tečou slzy - štěstí a cítím ohromný obdiv k pilotům. V 16. sérii je také přistání na řece, v Indonésii, snad ještě v horších podmínkách, ovšem s téměř stejným úspěchem jako Hudsonu. Mayday je nejlepší série dokumentů, jen je smutné, že mají stále o čem natáčet.
Lída Baarová (2016)
Dávám tři body, hlavně zásluhou Karla Markovicse, který se propůjčil na roli Goebbelse. Ale jinak hercké výkony nic moc a navíc ta čeština v Německu, bylo by lepší to zahrát německy a dát titulky. Ten dabing je šílený. Navíc jsem čekala, že se ještě něco bude dít po Bářině propuštění, ne jen že ji, jako starou, zavolá Goebbels k sobě do pekla. Smíšené pocity, takové narychlo spíchnuté.
V pasti (2016) (seriál)
Zajímavý spletenec krimi, rodinných vztahů, korupce, intrik a kalamitního počasí.
Blå ögon (2014) (seriál)
Taková švédská varianta amerického seriálu Homeland, ovšem o něco drsnější.
Inspektor Frost (1992) (seriál)
Divím se, že tento seriál hodnotí většina tak nízko. Je plný dobrých zápletek, kriminalistických i osobních a osobitý (často černý) humor a sarkasmy detektiva Frosta jsou naprosto úžasné. Ale prostě se to mí sledovat v orginále s dostatečnou znalostí angličtiny.
Ex Machina (2014)
Mám nevýhodu, že jsem pointu prokoukla hned po prvním setkání Caleba s Avou. Proto se mi nechce dát vyšší hodnocení, rozhodně to nebyl příliš thriller, možná kdyby se to sehrálo jako divadelní hra, tak by to bylo zajímavější. Z celého filmu je nejhezčí ta příroda.
Les Anges exterminateurs (2006)
Díky přemíře lesbického soft porna jsem to ani nedodívala do konce. Doporučuji těm, kteří se rádi dívají na krásné nahé ženy v různých polohách a okolo toho možná i trochu dramatu. Dávám jeden bod za hezké herečky.