Poslední recenze (5)
42 (2013)
Velmy zajímavý příběh z minulosti a nejspíše příběh malé revoluce kdy se afroamericane začleňují do normální bežné komunity. Velké lákadlo filmu je zaručeně hlavní postava v podání Harrisona Forda. Popravdě řečeno si nedovedu ani představit jak se Jackie Robinson musel cítit, kdyz musel snášet rasove nadávky a nehnout ani "brvou". Příběh me chvílemi i dokonce dojal. Rozhodne stojí za to se na to podivat. Za me dávám 4 hvězdičky.
Jump street 21 (2012)
Odpočinková komedie už od pohledu na Trailer. Sedl jsem si a zapnul film, pomalu od první minuty jsem se nepřestal smát. Film je absolutně bez vyššího úmyslu vytvořen pokud vyšším úmyslem nemyslíme zasmát se a úžasně odreagovat. Kombinace herců je dokonalá a vtípky které pochopí člověk v 15ti letech nebo ve 40ti. Už se moc těším až se podívám na pokračování filmu. Dávám 4 hvězdičky pro skvělou komedii
Nedotknutelní (2011)
Původně jsem na tento film zajít nechtěl ale díky přítelkyni jsem na něj šel a nelitoval jsem. Francouzký snímek podle skutečného příběhu dokáže i za srdce zatahat. Je zde vidět krásně, že né každý postižený si přeje aby sním člověk jednal jako s postiženým. Ani jsem nečekal, že se ve filmu zasměji ale zasmál. Více říkat nebudu abych nezkazil dojem ze snímku který vážně stojí za to vidět. Dávám 5 hvězdiček a kdyby to šlo dám i 6:))
Poslední deníček (1)
30.8. 2014
Dnes mi bylo dovoleno přidávat příspěvky k filmům. Nevím jaký napsat jako první, jestli pozitivní či negativní, na film co mám rád nebo naopak. Je to těžké vybírání ale asi začnu příspěvkem na můj nejoblíbenější seriál a to je Hvězdná Brána SG1.