Recenze (103)
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Za ten napalmový útok na konci bych nejradši dal odpad.. tato slátanina nemá právo na červené hodnocení! Wake up
Insidious 3: Počátek (2015)
Kino Koruna Břeclav ani nedutalo. bylo totiž prázdné.. Nedivím se, nechci to už nikdy vidět.
Ba xian fan dian: Ren rou cha shao bao (1993)
Tleskám vestoje..! sice sám v prázdné místnosti, ale přesto musím. Nemám sice nakoukáno tolik, jako zdejší studnice moudrosti, nicméně takové vyvrcholení filmu jsem ještě nekonzumoval a pořádně mi hejblo se žrádlem.. ale to přesně chci! Delikátní kus, který si dovoluji označit: Das beste aus besten.
Ichi the Killer (2001)
Asie je prostě lepší, než zbytek světa..Na každý pád má Ichi potenciál kultovního filmu, jako řada dalších děl Miikeho. Dívej se, poslouchej a hoň si péro.. tohle se totiž jen tak nevidí!
Zeljonyj Slonik (1999)
Geniální. pornogrid má pravdu pravdoucí. Doplnil bych jen to, že vojenský kriminál je vždycky horší, než ten civilní... a o rusku to platí dvojnásob. Další z filmů, který pro mě padá do kategorie: Das beste aus besten. Světlanu bych moc chtěl do pelíšku a nějaký ten bajonet a hrtan už by se taky sehnal.
Ruo sha (1994)
Rozdrásá vám to emoce uplně na sračky, škála nálad a poutavost šokuje uplně nekontrolovatelným způsobem. Kdykoliv teď vidím nějakou pičku, co na sebe chce strhávat pozornost červeným šatstvem, vzpomenu si na reakci ctihodného Chena (nekontrolovatelnou, na rozdíl od mé) a radši se chytnu futer :D Tyhle filmy nechcete jen sledovat, chcete je žít.
Yi bo la bing du (1996)
Das beste aus besten!!! A. Wong nikdy nepřestane bavit. Zkrátka a dobře: nešikanuj podřízenýho, nebo tě ošuká... a zabije..a udělá z tebe specialitu.. Prej žádné scéně se nedá smát :D úzkoprsí sráčové...
The ABCs of Death 2 (2014)
Ještě slabší než první díl, na můj vkus málo tvůrčí a málo perverzní. Už nikdy to nechci vidět, je to o ničem...
Wu shu: Ji mi dang an (1993)
Pro mne je to klenot HK kinematografie, vtipně absurdní začátek se změní v kulervoucí drsňáru, která musí pohltit každýho úchyláka co žere tento žánr. Za zmínku podle mne stojí i vložená nenápadná reklama. Chápu, že zaplatit takový snímek není jednoduché a proto mi reklama na Toyota, ISUZU, McDonald, Coca Colu, Springfield, ani na záměrně do očí bijící Perrier vůbec nevadí. Na Mekáče jsem po pravdě dostal chuť, když jsem viděl jak se s ním tlouštík láduje, aby zahnal splín. :)
Americký chopper (2003) (pořad)
Otravná a stupidní sračka, která neskutečně nudí...postavené stroje jsou velmi pěkné, ale ani to nestačí na solidní koukatelnost. Celé by se to dalo zfouknout v pětiminutových a hlavně němých epizodách bez zbytečné a našlehané omáčky. PS: 2 x měř a jednou řež se asi v améru moc nenosí a mě je z toho už opravdu zle.