Oblíbené seriály (8)
Městečko Twin Peaks (1990)
Prvních patnáct dílů je geniálních, pak to sice ztrácí, ale pořád je to nadprůměr nejen v televizní tvorbě.
Simpsonovi (1989)
Skoro mě až zaráží, že za ta léta úroveň neklesá...
Červený trpaslík (1988)
Extrémně (dů)vtipná věc.
Profesionálové (1977)
Sentiment:-)
Podivuhodné prázdniny rodiny Smolíkovy (1978)
Pišta Hufnágl zlidověl:-)
Vraždy v Midsomeru (1997)
Britská krimiseriálová produkce dokazuje svou kvalitu.
Berlín, Alexandrovo náměstí (1980)
Průkopnické dílo.
Hercule Poirot (1989)
100 % souhlas s nickem Gemini.