Recenze (69)
Stockholmský syndrom (2018)
Je to nějaký jeblý. Samo to neví, co to má být.. drama, komedie, věrohodné true story?
Profesor a šílenec (2019)
Lehce červené hodnocení. Určitě by to šlo zkrátit, ale dalo se to jakžtakž přežít, pže Mel se Šónem a pár dalších známých ksichtů to uhráli.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Když to srovnám s blbinama Jupiter vychazí nebo Mortal machines... Waltz nezklamal ani v takové oddechovce.
Mladý gangster (2018)
Podle skutečných událostí. Nechápu, proč se někdo rozhodl tohle zfilmovat. O ničem, nuda, ztráta času.
Godzilla II Král monster (2019)
Měli to natočit bez lidské rasy. Ty slinty se nedaly poslouchat, všechny klišé a moudra světa byly xmíchu. No a 3x sláva genderové a rasové vyváženosti tvl, ženy všech barev ve všech možných vedoucích a hrdinných rolích. Z kluků tam nosí kalhoty jen godžija.. chjo.
Dálniční hlídka (2019)
Takový poklidný honění B&C. Lehce červený čísla odpovídaj.
Hnüs (2019)
Kdyby to podobně nepřiposraně a naprudko natočili Bohemian Rhapsody, bylo by to bez chyby.
Dívka v pavoučí síti (2018)
Hoodně slabý 4. Původní severská trilogie je pořád o hodně napřed. Teď je z Lizbeth kříženec Bonda, Bourna a Ramba, co si sám vypálí ránu, zmydlí speciálni jednotku a poprvé ani neukáže “lentilky pod kobercem” :)
BrainStorm (2008) (TV film)
Limitless po česku :)
Bez jištění na El Capitan (2018)
Že nemá něco v pořádku s amygdalou je nad slunce jasný, ale nikdy není na škodu mít to lékařsky potvrzený. S holkama to neumí a má v dodávce roštěnku, žere jenom zeleninu a tělo mu funguje jaxfiňa, kontník má vymknutej a sleze kdejakou žulovou stěnu. Palec nahoru a čelenku dolů.