Recenze (151)
Docent (2023) (seriál)
Očekávala jsem víc, trošku zklamání. Zbytečně natažené. Hlavně bych chtěla znát názor, že by bylo možné přijmout do policejního týmu zakového člověka a zvláště do oddělení vražd. Přišlo mi to nereálné.
Poslední oběť (2023) (seriál)
Za mě nejlepší od sester Bártů! Výborné hereckè výkony. Jan Dolanský ukázal, že mu role choleriků perfektně sedí. První díl byl asi nejslabší, ale v dalších dílech se děj vyvíjel a napětí střídalo i trocha humoru. Vrah se sice dál rychle odhalit, ale stejně nás čekalo napínavé rozuzlení celého příběhu. Odpad si série rozhodně nezaslouží.
Devadesátky (2022) (seriál)
Seriál potěšil, ale rozhodně se mu dá řadu věcí vytknout. Nerozumím, proč autor udělal z jednoho kriminalisty padoucha, když ve skutečnosti k ničemu takovému nedošlo. Z mého pohledu ději kriminalista, co přešel na druhou stranu, nijak nepomohlo. Očekávala jsem nějaké dramatické situace, ale nic se vlastně nestalo. Je mi divné, že si autor může tak pohrávat. Uvádí skutečná jména vrahů i svědků, ale přitom zřejmě vše neproběhlo, jak je v seriálu vykresleno. Nepovedly se vůbec pohledy do soukromí. Kozák působil jako, kdyby mu na rodině moc nezáleželo a bohužel ani neměl moc charisma. Perfektně sehraná dvojka Plíšek - Tůma byla zbytečně narušená, ale oba odvedli výborné herecké výkony. Od posledního dílu jsem očekávala nějaká dramatické chvíle, ale ani zatčení Kopáče mi moc napínavé nepřišlo. Pokud porovnávám s filmem "Sametoví vrazi", tak v seriálu je sice lépe popsána práce kriminalistů, spíše působí jako dokument, protože charaktery postav se často nepodařilo vykreslit, což se ve filmu "Sametoví vrazi povedlo daleko více.
Duch - Krysa (2022) (epizoda)
Začátek trochu moc zdlouhavý a těžko uvěřitelný.Jakmile došlo k přestřelce, začal být děj zajímavý. Především výrazná role Predraga slibuje, že o vtipné i napínavé momenty nebude nouze.
Osada - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Seriál hodně pobavil. Všichni herci byli prostě skvělí. Je to hodně o přetvářce a s ní spojených humorných situací.
Poldové a nemluvně - Noc s háčkem (2020) (epizoda)
Hrůza a děs. Nejhorší díl, nesmyslný děj, scénky jako z grotesky, raději jsem to přepnula jinam. Nedalo se na to koukat.
Čertí brko (2018)
Hodně parodie, ale humor chyběl, spíše film pro dospělé, pokud porovnáme s pohádkou Princezna a půl království, potom nemohu hodnotit více. Dívají se na to skutečně hodnotící nebo jen hodnotí, že tam hraje Vetchý? Pro mě tedy dost velké zklamání.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Vtipná pohádka s trochu rušivou hudbou. Stejně jako pohádka Korunní princ je tento pohádkový příběh plný skvělých herců a hlavně zde nikdo neječí a ani se nepitvoří. Viděl vůbec ten, kdo dál odpad, tuhle pohádku nebo jenom hodnotili štědrovečerní hostinu?
Složka 64 (2018)
Moc jsem se těšila, četla jsem všechny díly a viděla všechny filmy o oddělení Q. Nevadí vůbec, že se film nedrží děje z knihy. Možná, je film i lepší, což se stává málokdy. Závěr opět přináší drama, nechybí humor a možné se i Carl posune dál? Skvěle sehraná dvojice detektivů, které sekunduje zdatně Rose,
Sever - Pomáhat a chránit (2019) (epizoda)
První díl se mi vůbec nelíbil. Nebylo zde žádné napětí, žádná pořádná akce, herci prkenní, špatně vykreslené postavy, těžko uvěřitelné náhody i příběh. Jenom pořád vidíme tu severočeskou krajinu, už by asi měla být někde chráněná. Docela jsem se u toho nudila.