Recenze (245)
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Zbytečný díl,který se dá sledovat jen s lahví vína.Přestřelená stopáž a nic moc humor.
Učitelka (2016)
Kdo zažil tu dobu,pochopí :) Jinak film lehce nadprůměrný,herecké výkony skvělé.
Anthropoid (2016)
Skvěle natočený film i toto věčné téma odvahy,hrdinství a vlastenectví.Dokonalý jistě není,ale závěr je epický a tak nějak jsem si tuhle událost vždy představoval. S dabingem bude jistě ještě vlastenečtější :)
The Good Neighbor (2016)
Zajímavý film . Z počátku klasická zápletka ze které se vyvine úplně něco jiného než člověk očekává.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Slátanina která nesahá prvnímu dílu ani po kotníky. Scifi bez napětí bez myšlenky bez inovace.. jen parazitující na prvním originálním dílu poplatnému své době.
Mělčiny (2016)
Jako moc jsem od toho nečekal ale tohle bylo chvilkama až k smíchu :-D absolutní nesmysly ale na druhou stranu pěkné záběry moře vln a Blake :)
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Zajímavé paranoidní drama kdy jsem od začátku nevěděl jestli je to nějaká sadistická hra nebo realita. Bavilo i když občas zdlouhavé ale zajímavé zvraty i rozuzlení. Víc takových filmů :)
Bod zlomu (2015)
Mraky ekologických keců o splynutí s přírodou a jakési Ozakiho zkoušce...krásné záběry přírody ale ty bohužel krimi film nezachrání . Když budu chtít nádhernou přírodu pustím si dokumenty od BBC. Za mě celkově zklamání protože originál s Patrickem Swayzim K.Reevesem je pecka ke které si tohle nemůže ani čichnout.
Padesátka (2015)
Humor který mám fakt rád :))
Pátá vlna (2016)
jeden z nejpromarněnejších témat co jsem kdy viděl...2 hodiny života v tahu. fuj.