Recenze (245)
Pixely (2015)
Pro fanatika do old school arcade her výborná zábava :) Ostatní nemohou nikdy pochopit.
Jurský svět (2015)
Velice slušná popcornovka.Pobavilo,polekalo,dojímalo,rozesmálo. Nic víc jsem nečekal. Viděno v kině 3D u tohoto filmu celkem nutnost.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Naprosto famozní šílené retro zběsilé postapokalyptické porno :-D Pastva pro moje oči..pro moje uši i pro moje vzpomínky na MadMax trilogii. Prostě masakr.Nutno vidět v kině.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Hodně hustý :-D to jsem nečekal že se zas po dlouhé době u nějakého filmu takhle zasměju :-D
Bídníci (1998)
Výborné zpracování velice emotivní doporučuji shlédnout.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Pěkný historický film s biblickou předlohou. Vizuálně ve 3D skvělé starověký Egypt jsem asi nikdy lépe zpracován neviděl.
Válka Roseových (1989)
Výborný film,skvělé herecké výkony. Douglas i Turner excelují..."jedna tabletka proti bolesti... a ta kočka mohla žít!!" :-D
Chraň nás od zlého (2014)
Čekal jsem něco ve stylu Se7ev ale dostalo se mi podprůměrného rádoby démonického horroru u kterého jsem se ani jednou neleknul a ani trochu nebál. A ty skladby Doors tím to zabili totálně :-D
Interstellar (2014)
Skvělé scifi s vlažným ale citlivým rozjezdem o to svižnější a brutálnější scifi jízda nás čeká potom. Věřím tomu že se najdou tací kterým to hlava nebrala a proto dali nízké hodnocení ale tento film je povinnost pro každého skalního fanouška scifi. Hudba je úžasná Hanz Zimmer je opravdu genius.
Lucy (2014)
super oddychovka :) trochu jiné scifi a zajímavé téma.