Recenze (1 862)
Curse III: Blood Sacrifice (1991)
Tak tohle už bylo fakt trapný a nespasí to ani Kryštof Lí, či koziřky Dženilí Harisový.
Černí démoni (1991)
tohle ale byla fakt slabota 11%
Děvka (1991)
docela vtipná jednohubka o sociální pracovnici. Na Terku se dobře kouká, pěkná prdel i kozy. Jedna hvězda navíc za cameo mojí oblíbené pornoherečky Ginger Lynn Allen.
Divoká noc (1991)
jedna symbilická za mladů Jendu Konvičkovů. Jinak to stálo za vyliž kakaové věnec
Dutch aneb Bláznivá cesta (1991)
nevtipná nuda o hovně....
Dveře do ticha (1991)
další slabší Fučíkův výtvor. Dost jsem se u toho nudil.
Dvojitý zásah (1991)
za tu blonďatou prsaticu jedna navrch
Frankensteinova školní léta (1991) (TV film)
Možná kdybych to viděl v 90.tkách, tak bych dal z nostalgie víc. Takhle to pro mě bylaa docela nuda. Ta jedna za tu pěknou kundu z Alfa.
Hlasy ze záhrobí (1991)
Poslabší Fučík i když je tam vše co tam má bejt, zombíci, hnící mrtvola prolezlá červy, pěkný ženský co ukazojó kamzíky, slušná hudba, ale nějak mě ten film nudil, nemělo to ščávu :)
Jednou se vrátí (1991) (TV film)
strašně jsem se u teho nudil. 12%