Recenze (1 862)
The Mandalorian - Kapitola 12: Infiltrace (2020) (epizoda)
akce ušla a jouda zese pobavil :)
The Mandalorian - Kapitola 11: Dědička (2020) (epizoda)
Katka potěšila. A likvidace trupíků byla lekrace
Rozdvojená duše (1945)
tož nebylo to špatný ale takový předvídatelný. 78%
Mrtví a pohřbení (1981)
ale fajn, docela jsem se bavil
Potíže s Harrym (1955)
ale jo, mě tenhle humor prostě sednul a hihňal jsem se jak školačka celou dobu 78%
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nebejt té vypatlané hnusné blondýny, která mě srala už v Dextrovi, je Rambáč 4. v pohodě. Ta mi kurví celej film
Boratův navázaný telefilm (2020)
ale jo u spoustů vtípků jsem se řezal jako fakt hodně. Ale tak dobré jak 1. to zase není. Možná časem zkouknu znovu a uvidím
Polibek hada (1988)
Ale joo, slušný béčko, hromad kozatic postupně ukazuje kozy a chcípá.
His Name Was Jason: 30 Years of Friday the 13th (2009) (TV film)
Tom Savini je príma průvodce tímhle dokumentem. Mohli ukázat více jeho práce na efektech.
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
asi nejlepší na trojce ue sfetovaný děcko :)