Recenze (1 862)
Vocasy na tripu (2023)
krásný rodinný film s pejsky
Půjčovna mozků (1992)
bavil jsem se náramně. Spousta klasických gagů grotesek, mě fakt bavilo.
Erik Viking (1989)
tak tohle mě fakt hodně bavilo. Príma humor od MP.
Ahsoka - Část 1: Mistři a učedníci (2023) (epizoda)
konečně zase pořádný starvorsy
Bláznivá apokalypsa (1986)
super bláznivá komedie, plná hlášek a čenrýho humoru.
The Exorcism of God (2021)
po dlouhé době docela slušný horor
Medvěd na koksu (2023)
hele, já se u teho vážně moc dobře bavil.
Pekelná jízda (2008)
chtěl jsem kouknout na film s motorkama a koukal jsem na film s motorkama a občas i s kozama.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Grůůt je multifunkčnější víc než Leatherman s Victorinoxem dohromady. Príma důstojné zakončení téhle party zoufalců.
Všechno, co chceš (2015)
po dlouhé době komedyjéé u kerý sem se dost nařezal