Recenze (2 653)
Rozhněvaný muž (2021)
Velmi přímé, chladné a promyšlené. Jen ten konec byl až moc rychlý.
Podvodník z Tinderu (2022)
Kdepak. Tenhle svět bude do roztrhání těla bránit sráče a pokud by se slušný člověk chtěl bránit, tak buď může jen omezeně a nebo vůbec. Výsměch.
Zamilovaný boháč (2020)
Co k tomu říct. Pro Brazílii asi dobrý…
Letovisko lásky (2021)
Podprůměrná blbost na zaplácnutí myšlenek na smrt. Až tak hrozný to je.
Na nože (2019)
Velmi pěkně servírovaná detektivka. Bavila mě a hltal jsem to jako kráva.
Není čas zemřít (2021)
Velmi úctyhodný odchod Bonda. A naprosto odstrašující příchpd nástupce. Hnusnější frajerku snad už najít nemohli. Svět se v prdel obrací.
Domácí tým (2022)
Za mě to bylo fajn. Jednak vtipný, poučný a navíc podle skutečný události. Takže prvek sebereflexe tam taky nechyběl. Navíc děti. Ty jsou největší zkušeností v životě.
Gentlemani (2019)
Parádní, nápadité, svěží a s perfektní partou herců.
Zpívej 2 (2021)
Tohle byla neskutečná pecka a to finále mě dostalo.
Zpívej (2016)
Hodně slušný a zábavný.