Recenze (2 031)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Jednička i dvojka a nakonec i trojka.. tohle se musí hodnotit jako celek, a dle mého názoru, se jedná o pooomalu se táhnoucí děj, který je nutno sledovat, vstřebávat, chápat a neodbíhat. Tzn Jako celek se jedná o neskutečně napínavej příběh o boji dobra se zlem. Dokonale vybraný postavy a neskutečně povedená postava Lisbeth, kterou hraje zvláštně okouzlující Noomi. Tak.
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Jednička i dvojka a nakonec i trojka.. tohle se musí hodnotit jako celek, a dle mého názoru, se jedná o pooomalu se táhnoucí děj, který je nutno sledovat, vstřebávat, chápat a neodbíhat. Tzn Jako celek se jedná o neskutečně napínavej příběh o boji dobra se zlem. Dokonale vybraný postavy a neskutečně povedená postava Lisbeth, kterou hraje zvláštně okouzlující Noomi. Tak.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Jednička i dvojka a nakonec i trojka.. tohle se musí hodnotit jako celek, a dle mého názoru, se jedná o pooomalu se táhnoucí děj, který je nutno sledovat, vstřebávat, chápat a neodbíhat. Tzn Jako celek se jedná o neskutečně napínavej příběh o boji dobra se zlem. Dokonale vybraný postavy a neskutečně povedená postava Lisbeth, kterou hraje zvláštně okouzlující Noomi. Tak.
Šíleně bohatí Asiati (2018)
Byla jednou jedna chudá dívka a ta měla milého. Chudák jí vzal na výlet, a jak na potvoru se ukáže, že to je kurvabohatej princ. Chudinka samozřejmě bohatá být nechce a........ nu je to taková čínská Popelka, ale i tak moc hézká :-)
Somrák s brokárnou (2011)
Sjetej a vožralej bych to jistě pochopil.. Pseudopankově ujlítlý vyprávění, o jednom nasraným starci, kterýho pohodovej život uprostřed odpadků, rozhodila rozdupnutá plechovka. Nápad s ufiklou kebulí a následným tancem v gejzíru krve je dobrej, kečupu v tom stříká dostatečně, brutus nekompromisní a smilování jak jest na začátku filmu řečeno v tomto díle též nehledejte. Je to přebarvený, připitomělý ale diváckou základnu to jistě najde.
Ztratili jsme Stalina (2017)
Toto téma nejde lépe zpracovat :))
Smrt jí sluší (1992)
Z mého pohledu nezaměnitelný příběh s nezaměnitelnou atmoškou a nezaměnitelnou very vtipnou pohodou. Jeden z nejlepších Willlisů. A vlastně jeden z mých nejvoblýbenějších filmů.
Probuzená smrt (2004)
Co jako ?? Fan Dam není bůhví co, ale filmy s tímto týpkem jsou chcala lechce předvídatelný. TZN tím chci říci, že snad jasně vim do čeho du, a a s tímto pocitem si to vyžeru do konce. A Páč že Fan Dám neurazí ani vyloženě nenadchne, s čímžto sem do toho šel, tak jsem v poho. Noa ? Noa VY??
Akční park (2018)
Přesně. Na tohle musíte milovat Johnyho a bejt sladěný s tímhle stylem humoru. A pokud to máte v cajku, poserete se smíchy. Pokud to úplně v cajku nemáte, poserete se nudou a v tom případě..jděte do prdele .-)
Pátý element (1997)
To se nedá, film kerej klíďo zapadne v zapomění, ale jak mám možnost si to šoupnout tak cítím, že to je ..fak hodně dobrý...