Recenze (909)
Mechanik (2004)
Bale zřejmě tak dlouho makal po nocích, až z něj zbyla jen kost a kůže. . .mrazivé!
Pravidla násilí (2007)
Násilí má nějaká pravidla?!
Noc oživlých mrtvol (1968)
Kdybych měl možnost tento film vidět v roce jeho vzniku, hodnotil bych určitě jinak. . .
Souboj Titánů (2010)
Jediná vada na tomhle filmu je to, že se jedná o remake nesmrtelné klasiky, což se srovnávat opravdu nedá!
Souboj Titánů (1981)
Prostě a jednoduše božské dobrodružné fantasy, které se nikdy neokouká!
Pompeje (2014)
Zkáza, která se zapsala do dějin!
Země bez zákona (2012)
Hluboce citlivé drama o zemi bez zákona.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Pán prstenů je jen jeden, k němu může Hobit jen vzhlížet! I přes to všechno je tento díl filmařsky zvládnutý na jedničku! Radost pohledět.
Líbánky (2013)
Hřebejk/Jarchovský + Aňa = opět skvělý film!
Footloose: Tanec zakázán (2011)
Říkal jsem si, že by to mohlo být dobré, ale že to bude až takový tanec, to jsem fakt nečekal!