Recenze (61)
The Crazy Ones (2013) (seriál)
David E. Kelley je již pár let z formy. Mezi jeho poslední kloudný počin by se dal počítat Boston Legal, ale něco mi říká, že tohle by ho mohlo vrátit do hry. Jenom se tenhle seriál musí najít, ale velký potenciál má. Proč? Protože má dvě herecká esa - Robina Williamse a Sarah Michelle Gellar, mezi kterými funguje "rodičkovská" chemie a dále má rozhodně zajímavý materiál ke zpracování... Takže můj dojem z pilotu? Bude to pár dílů trvat, než si seriál najde cestu k divákům, ale později by z tohoto projektu mohl být opravdu velmi povedený seriál, dám tomu čas...
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Jenji Kohan je opravdu výborná scénáristka, o čemž jsme se mohli přesvědčit už v Trávě. A protože Tráva skončila a nic podobného na televizních obrazovkách nevysílají, tak OITNB je jasnou volbou. Vlastně celý seriál působí tak trochu jako spin-off Trávy, který klidně mohl vzniknout na začátku 7. série (fanoušci Weeds vědí), jen s jinou hlavní hrdinkou... Jenji - dostala jsi mě podruhé, gratuluji! :) 1. série - 90%, 2. série - 80%, 3. série - 75%, 4. série - 100% (u konce nehorázná emocionální jízda)...
Mama (2013)
Mama... aneb jak nevyužít skvělý filmový potenciál, který byl na začátku představen... Je to strašná škoda. První část je perfektně nápaditý horor se skvělou atmosférou a lekačkami, další část je snesitelná s klasickými hororovými prvky, ve třetí části se začíná všechno tvůrčně rozpadat a skřípat, až v závěru udělají tvůrci ze svého díla spíše parodii... Od pěti hvězdiček ke dvoum, škoda... Takže celkově průměr...
Ve znamení raka (2010) (seriál)
1. řada - 100%, 2. řada - 80%, 3. řada - 40%, 4. řada - 100%
Pí a jeho život (2012)
Hezká mozaika pestrobarevných snímků v šedi scénáristického patosu a zdlouhavého příběhu, jenž se snaží diváka pouze citově vydírat. Vizuálně překrásné, ale zbytek nenadchne...
Girls (2012) (seriál)
Pilotní díl rozhodně nenaplnil moje očekávání a jenom mi potvrdil moji původní domněnku, že HBO v posledních pár letech začíná silně ztrácet dech. Hlavním kamenem úrazu je především herecké osazenstvo - Lena Dunham není dobrá herečka a především je strašně nesympatická a nudná hlavní hrdinka a zbytek osazenstva je na tom podobně. Na to, že hlavními hrdinkami jsou ženy (dívky) po dvacítce, tak mě zaráží, jak moc je život očividně nudí. Chtělo by to začít trochu žít, dámy! Uvidíme, jestli se seriál trochu vzchopí, určitý potenciál tam vidím, ale spíše se obávám, že mě tahle děvčata již nepřekvapí... EDIT: 2. díl byl lepší, ale i tak pořád žádná sláva.
Pohřešovaný (2012) (seriál)
Česká televizní premiéra: 15. 3. 2012 na AXN!!!!!, Premiéra v USA: 15. 3. 2012 na ABC.
Pevnost Boyard (1998) (pořad)
Strašné zklamání! Hrozní moderátoři - blbá afektovaná blondýna a stárnoucí chlápek, který bez přestání uráží všechny soutěžící, tak takhle ne! V dětství jsem původní verzi miloval, ale tahle britská se nedá překousnout...
Doteky osudu (2012) (seriál)
Pilot: Mé nadšení se nedá vyjádřit slovy... DECHBEROUCÍ! Uvidíme, co řeknou další díly...
Profesionální lháři (2012) (seriál)
Na produkci Showtime celkem slabota. Skvělí herci, bez cenzury, ale děj a scénář nuda... nevidím to moc optimisticky, uvidíme, co řeknou další díly...