Recenze (198)
Argylle: Tajný agent (2024)
príjemna oddychovka, ktoru treba brat s nadhladom
Jumanji: Další level (2019)
Pri druhom pozreti som si to to neskutocne uzil. Najviac som s asmial hlavne na linke dvoch starcov ktory nemaju ponatia co je pocitacova hra a samozrejme z ich senility
Flash (2023)
Za mna po Nolanovych Batmanoch najlepší DC.
Rychle a zběsile 10 (2023)
ale dam tomu 5*. sice uz 3 film v rade porusuje vsetky fyzikalne zakony ale ked to uz cakate tak neriesite. Na to ze to je uz 10 cast ...
Chobotnice (1998)
nasrac na hodnotenie. Tento film sa mi pacil ked som mal 16 a paci sa mi aj teraz. Na tu dobu skvele efekty
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Marvel vytvoril nové univerzum. Skrížil sa s Star Wars a s Dunou 😊.
Black Adam (2022)
Normalne by som to dal za 4* ale 3 mesiace som nebol v kine a to pridalo filmu * naviac + po trzbach ostatných Marvel a DC si mslím ze by sa mal prehodnotit komercny neuspech. Porovnajte to s marvels, Flashom, Antmanom 3, Aqumanom 2 ...
Sindibád sedmi moří (1989)
Ale berte to tak že som sa vrátil do roku 1992 keď som to ako 8 ročný pozeral na PRO 7
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Mám rad zombie filmy. Resident evil som nehral a páčila sa mi len 1cka. Na Lgbt si zvykajte. Mne sa to páčilo. Každá časť. Nenudil som sa
Muž z Toronta (2022)
Klasicky Kevin Hard a Woody je Zombieland 3