Recenze (38)
Megažralok versus Kolossus (2015)
Upřímně přiznávám, neviděl sem celé, jen druhou polovinu, ale scénka, kdy robotický Kolossus vyhodí žraloka až do vesmíru a ten zde zničí družici je dokonalá a v jakém jiném filmu toto mužete vidět!!! Akční scény jsou dobré, nápad vesměs originální, zábava to je!
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Skvost! tento seriál patřil v době uvedení k naprosto nejlepšímu co bylo možné v TV vidět!! A i po letech na tom nic neztrácí! zajímavé příběhy v krásném tropickém ráji...joo žít tak na pláži v Key Marian...to by bylo něco...barman Ian je neskutečnej mazák, Sylvia je kočka a Nick? Jedna z nejlepších postav co jsem viděl v jakémkoli seriálu..konkuruje mu snad jen Reno Raines a JR Ewing! Vtipnej, akční seriál co MUSIM doporučit! Zápletky, prostředí, tohle v dnešních nudných seriálech neuvidíte! Akční scény brilantní i humorné, zkrátka...tohle MUSITE vidět
Kickboxer (1989)
špička! S Krvavym sportem jednoznačně nejlepší film JCVD...oproti KS je zde mnohem tvrdší a zajímavější tréning, v zajímavějším prostředí a i záporák je lepší, přesto legendární scény a hlášky z KS dělaj z Kickboxera až ten druhý v pořadí, ovšem i to je dost na maximální hodnocení! Povinnost pro všechny milovníky akčních, bojových filmů!
Jezero smrti (2008)
Nějak nechápu, proč je tenhel film tak "populární" a dobře hodnocený a xyz filmů na totožné téma je označováno za odpad atd...POUZE proto, že zde jsou děti místo DOSPĚLÉHO násilníka-vraha. Jiný objektivní důvod mě opravdu nenapadá a tenhle populismus smrdí...Krom jedné scény (upálení) se zde vlastně nic moc drastického neděje (na hororový poměr pochopitelně) a ačkoli hlavní hrdinka má šmrnc a odvahu (kontejner plnej sraček kde se musela schovat má něco do sebe, stejně tak střep v krku nejmladšího člena gangu) tohle všechno je vidět v každých Stopách krve atd atd..Závěr zajímavý, ale přece jen mohl být drobet rozvitější a přležitost pro drama ve finále byla rozhodně...takhle to skončilo tak nějak najednou a ikdyž pointa zajímavá, opravdu nic nadprůměrného pod sluncem.
Krvavý sport (1988)
Naprostá klsika! Zřejmě nejlepší ze serie bojových filmů, které se natáčeli v 80 a 90 letech! JCVD v nejlepší formě vám předvede svůj DIMAK! Jackson je skvělá postava, Thong Lee výbornej záporák (i s jeho věčnym popotahovánim) a Kumite má drive, skvělé zápasy a doprovodná hudba taky stojí za to! Navíc, kdo z dnešních hrdinů dokáže rozbít holou dlaní několik cihel....Jedině Frank Dux!! TOP film
Pelíšky (1999)
nechápu, co na tomhle filmu všichni maj...Pár vtipných scén kontrastuje s mnoha víceméně vážnýma a smutnýma, kvůli kterým rozhodně tento film nemá takovou popularitu...Oblíbenost o mladejch to jen potvrzuje...sorry, z Kodiaka a pár xkrát omletejch narážek na SSSR si do kolen nesedne nikdo s vyššim IQ...Dvě hvězdy, jedna za vtip a jedna za ona témata.
Odpadlík (1992) (seriál)
Vynikající akční seriál, který v dnešní doba nenajdete...Skvělé postavy Rena a Bobbyho, podpořené jednoduchými, přesto zýbavnými příběhy, Harley Davidson a kopa krásných děvčat...Luxusní podívaná!
Ulice (2005) (seriál)
Nechápu negativní reakce na tento seriál. čirý populismus a nic jiného...Hrají v něm vesměs dobří herci, storylines jsou reálné a ze života - nic přestřeleného, ale věci, které se stanou, či staly každému z vás, nebo ve vašem okolí a ne, že ne..vsadim se, že 95 procent "odpadkářů" tento seriál nesledovalo nikdy, jen z principu negativně hodnotí. FUCK