Recenze (18)
Zoufalci (2009)
no nemalo to az taku minutáž ale aj tak sa mi to zdalo dlhé....ale inak velmi smutna komedia
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
vcelku by to mohol byt dobrý film.....ale ten koniec to totálne zmrvil a to dokonale....ale co sa dá čakať od Tony Scotta po takých blbostiach...ako boli Déjá Vu a Domino...iba dalsia blbost...bohužiaľ
Simone (2002)
no takú sprostosť som už dlho nevidel....total ODPAD!!!!!!!!!!!
Buffalo Soldiers: Odvaha a přátelství (2008)
Rasizmus, Zrada, Vášeň, Krutosť vojny, Viera v Boha.........no uz dlho ma nezaujal tak silno ziadny film........scena pred kostolom vo mne rozohrala riadnu citovu burku..........ja tomu nemam co vytknut.....aj vojnove sceny sa mi pacili ...minutaž je adekvátna ku komplikovanému pribehu...vynikajúci fimový zazitok v kazdom pade..............VRELO ODPORUCAM
Vějíř lady Windermerové (2004)
smola, ze to bolo take kratke.......na S. Johansson a H. Hunt by sa dalo pozerat donekonecna.........skvely pribeh.....každý svätec má minulosť a každý hriešnik má budúcnosť....co dodat
Moje léto lásky (2004)
vlazne ale velmi pekne.........Boh je mrtvy hi hi....uplne suhlasim......super tam boli vykreslení veriaci
Spirit (2008)
podla mna to bol skvely film....uplne som to hltal......a bol by som kludne sedel v kine dalsiu hodinku..........Scarlett Johansson a Samuel L. Jackson v Nazi uniformach to bolo za 100 bodov.......Eva Mendes stelesnenie dokonalej zenskej krasy....proste sa nato cele dookopy velmi dobre pozeralo........pacilo sa mi uplne vsetko....hlasky,obsadenie,rezia.........po precitaných recenziach som cakal totalnu sracku a nakoniec som z kina odchadzal so spadnutou sankou
Noc patří nám (2007)
hodnotenie: * aj to iba kvoli tomu ze tam hrala Eva Mendes inak je to cisty odpad!!!!!!!...........................to v NY nemaju ziadne utvary specialneho urcenia ked sa do ostrej akcie dostane fetak co nemá ziadny vycvik??????........alebo velka akcia a policajti stoja iba pred budovou aby mafosi mohli zdrhnut cez zadné okienka ako v groteske :-) fakt som sa musel smiat.........proste americka sprostost od A az po Koniec
František je děvkař (2008)
vcelku dobry film stvoreny na oddych.......som rad ze sa tocia aj taketo filmy pri ktorych sa clovek moze pousmiat aj nad vaznymi temami....90min mi ubehlo ako voda..........ale aj tak sa mi na celom filme najviac pacila Petra Nesvačilová :-)
Street Kings (2008)
David Ayer urobil dalsi dobry kus prace...........herecke obsadenie sa mi tiez pacilo.....jasne film bol preplneny uz stokrat videnymi vecami a bolo to cele predvidatelne ale aj tak mal nieco do seba......mne sa pacia filmy z prostredia drsnej ulice a zlych policajtov tak preto ****