Recenze (5 590)
Stillwater (2021)
Pro mě zklamání. Příběh Američana ve Francii, zase. Tentokrát je to fakt nuda a není to moc zajímavé. Mínusem jsou i charaktery postav: otec buran, nesympatická dcera a sluníčkářská herečka. Není ve finále komu fandit. Napětí nula, akce nula, spád nula. Prostě nezajímavé drama, ale dokoukal jsem do konce, tak 2*
Stíny minulosti (2006)
Seagalova expedice po Rumunsku s režisérem Keuschem byla po Síle úderu snad ukončena, protože jinak by to ukončilo asi mě.
Stíny temnoty (2012)
No to byla kokotina. Naprosto o ničem a ještě strašně natočený.Prostě neskutečná nuda, která se snaží hrát na něco víc než je.
Stíny války (2018)
Opravdu hodně špatný akční snímek s děsně nesympatickými herci. Krom Fichtnera, ale ten se tam moc neohřál.
Stmívání (2008)
Taková normální upírská rodinka. Upíři na střední škole,to tu opravdu asi ještě nebylo. Navíc ta romantika. Trochu něco jako upírský Beverly Hills 90210. Nicméně hrdinové nejsou zrovinka dvakrát sympatičtí. Taková sestra Alice byla moc pěkná,ale zase se tam moc neukázala. Ještě mi nejde moc na rozum, proč se točí horor o upírech tak,aby byl přístupný, tudíž tam není žádná krev a tak tím film přichází o své kouzlo. Nic na plat,je to trhák,bude série,je to chvílema i zábavný a vtipný,ale já si radši pustím Blade nebo Underworld.
Stockholmský syndrom (2018)
Slušné retro, které neurazí, ale ani nijak zvlášť neoslní.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Knižní předlohu jsem nečetl, ale prý je skvělá. Prostě Forrest Gump po Švédsku. Bohužel film je hodně slabý, není moc vtipný a snaží se skutečně napodobit Gumpa a jeho naivní pohled na evropské události posledních sta let.
Stonewall (2015)
Omlouvám se všem sluníčkářům a liberálům, ale tohle jsem musel po dvaceti minutách vypnout, abych se nepoblil.
Stopa do minulosti (2018)
Tentokrát bych asi neviděl problém v Millerovi, ale v dementním scénáři. Krom toho, že je předvídatelný, tak je celý hodně slabý a závěr pak vyloženě dementní. Akce nebyla zas tak hrozná a Sly se před kamerou moc neohřál. Za to příšerný Modine je tam skoro furt. Ten člověk je nesympatický a k tomu neumí hrát.
Stopa Růžového pantera (1982)
Posmrtný panter. Chápu, že se Edwardsovi nechtělo vyhodit natočený materiál, protože je fakt dobrý, ale udělat z inspektora zmizelého, použít retrospektivu a dokonce scény použité v předchozích filmech je smutné. Na druhou stranu je to pěkný vzpomínkový film.