Recenze (5 599)
Hroši v Africe (1979)
Asi to nejhorší, tedy to nejnudnější, co jsem s Hillem a Spencerem viděl. Je to o ničem a není to ani vtipné.
Hrozba (1977)
Co by jeden neudělal pro druhého. Udělali ale chybu že nešli s pravdou ven. K tomu komisař bez zábran, který chce za každou cenu dokázat Montandovu vinu. Slušné, ale stačí vidět jednou.
Hrozba v poušti (2008)
Nenašel jsem bohužel jediný důvod,abych tomuhle filmu dal alespoň jednu hvězdu. Klika,že to nebylo tak dlouhý,jinak bych to asi nedokoukal. Naprosto nudná hloupost bez sebemenšího napětí nebo akce. A to jsem si v Cinemě přečet,jak skvělej to je film. Zdá se že nová redakce Cinemy nemá ani páru o tom, co to znamená dobrý film. A Daniel Myrick tu páru nemá taky.
Hry na cestě (1981)
Záhadný roadtrip napříč Austrálií. Tak trochu o ničem. Sice trocha napětí a sympaťák Keach, ale jinak slabé
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Nebylo by to tak špatné, kdyby byli do filmu obsazení herci, kteří umí hrát
Hříšné noci (1997)
O rychlé cestě vzhůru,rychlejší cestě zpátky na dno a opětovný návrat do výšin. Anderson natočil fakt zajímavý dílko a myslím,že nikdo jinej nenatočil film o pornoprůmyslu. Není žádným překvapením, že dámy a pání ve vedlejších rolích jsou naprosto skvělí a že to je spousta zvučných jmen (Cheadle,Hoffman,Macy,Graham,Reily). Ovšem hlavní trojlístek je fakt něco.Julianne je fakt výborná, zvlášť když je sjetá po koksu, překvapil mě i Reynolds, kdo mě ale fakt velmi příjemně překvapil byl Wahlberg. Jedna z jeho prvních velkých rolí a hned v ní září.Je vidět,že hrát umí,jen mít nad sebou dobrého režiséra a kvalitní scénář.
Hříšníci a svatí (2010)
Nečekal jsem nic a dostal jsem pěknou dávku drsného thrilleru s neokoukaným Strongem. Konfrontace bývalého delťáka, t.č. NOPD, s žoldáky je velice zdařilá. Možná kdyby se navýšil rozpočet a vynechal nějaký ten patos, tak by to bylo lepší.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Klasika české detektivky. Marvan, Vinklář, Bláha a Filipovský jsou výborní, ale některé příběhy jsou hodně slabé.
Hříšný Davey (1969)
Ač mám Johna Hurta rád, příběh nenapravitelného kriminálníka s nevinnou tváří mne nezaujal a bohužel ani moc nepobavil
Hříšný tanec (1987)
Romantická klasika s rebelujícím Swayzem, skvělou taneční choreografií a pěknými písničkami.