Oblíbené filmy (10)
Amélie z Montmartru (2001)
Tak tenhle film je už navždy mojí srdeční záležitostí, víc asi netřeba.
Nespoutaný Django (2012)
Tak tohle je kulervoucí film a to do slova! Směkám klobouk před Christophem Waltzem, který mi bral dech! Po tom, co si u Tarantina vystřihl roli "esesáckého" důstojníka Žita, který představoval ryzí zmrdovství, obsadil roli dalšího zmrdečka, kterého bych si ale z fleku vybrala při nejmenším za zubaře! Jamie Foxx je prostě král pokerfaců, DiCaprio, ačna tu chvilku co tam byl, se pěkně vystřihl. Za soundtrack jsem měla v kině chuť tleskat, písničku "Looking for Freedom" z hlavy jen tak nevyženu (což jsem ráda) a také bych se ještě ráda poklonila kameře, ač jsem tedy filmové prase, které se v tom vůbec nevyzná, postavení spousty záborů mi dost lahodilo.... Hrdě to zařadím mezi moji desítku top filmů
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Donnie Darko (2001)
Velká ryba (2003)
The Doors (1991)
Cesta do fantazie (2001)
Můžu vidět pořád, pořád do kola a neomrzí mne to. Vždy v tom najdu něco nového... Nejde však jen o samotný příběh, ale i zpracování jednotlivých postav, barevné provedení, detailnost (např. když někdo zvedá něco těžkého, tak je z toho cítit, že to opravdu těžké je, u některých filmu je to buď hodně přehnané nebo naopak dost umírněné). A na konci vždycky uroním slzu a ani nevím proč, když to vlastně končí dobře... Možná že díky neukončenosti příběhu, SPOILER: kdy prostě chci vědět, jak to ještě dopadne s Haku, jestli ho čarodějnice opravdu zabije, jak slibovala a nebo se jednou s Chihiro opravdu zas setká...KONEC SPOILERU.