Recenze (12)
Poslední kat (2005)
Silný filmový zážitok s úžasným obsadením. Odporúčam.
Barva pleti (2008)
Nedotiahnuté do konca, vďačná téma, za ktoré sa buď zbierajú Oscary alebo ohováranie.
Ptáčata (2011)
Naozaj ľahké sklamanie, čakala som od toho viac.
Město (2010)
Jasný dôkaz toho, že niektoré svoje neduhy herectvo, vynhradil Ben za kamerou, pevná režijné ruka je poznať.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Nie je lepšieho seriálu v TV!
V Bruggách (2008)
Tento film nemá chybu, dokonalosť.
The Cutting Edge: The Magic of Movie Editing (2004)
Najlepší dokument ktorý som kedy videla.
Diabolik (1968)
Keď sa na to budete pozerať ako na komédiu, skvele sa pobavíte.
Biohazard (1991)
Tak toto bola výborná sci-fi, keby som sa pozerala na filmy podľa hodnotenia, nikdy by som sa nedostala k takému snímke. Je to síce lacné, to áno, ale veľmi, veľmi zábavné.
The Necro Files (1997)
Neskutočná šialenosť, bála som sa aj zasmiala. Vážne to nie je tak zlé.