Recenze (326)
1923 (2022) (seriál)
Utahané jak kšandy, řečeno ústy Tomáše Kluse dělá se tady z prdu kulička. Slabší 3, souhlas se Slasherem.
Hladoví po úspěchu (2023)
S takovým nadáním jdete nakonec smažit nudle?
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Dobré ale hodinu ubrat, anebo přidat ještě jednou schody a mrsknout na to 4 hodiny.
The Last of Us (2023) (seriál)
Famózní Bella Ramsey a Peddro Pascal.
Chlast (2020)
Vím o čem to je sám jsem si tím prošel. Nemohlo to být víc autentické. No jo děti chlast je kurva.
Docent (2023) (seriál)
Jako velmi slabá komedie tak to jo ale jako krimi ani náhodou ledaže by fóry o policajtech byli všechny pravdivé. To už raději Anděl páně 8 to je jedno.
Menu (2022)
Tohle by měli servírovat v poslanecké kantýně když jde na sváču SPD.
Avatar: The Way of Water (2022)
V éře pičovin od Marvelu je to jak zjevení. Cameron je bohužel jen jeden ale líbí se mi to jak těm různým Dok torům Thorům Panterům a já nevím všeho ještě natrhl prdel.
Snivokraj (2022)
Ty 3 hvězdy za představitelku hlavní role Kyle Chandler. Jinak klasika, digi bordel.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Velké zklamání, prostě to tam není. Utahané a ani jedna z postav mě nezaujala.