Recenze (326)
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Prosil bych aby tenhle kousek zhlédli naši ,,skvělí'' režiséři a scénáristé aby se podívali jak se za málo peněz dá udělat neskutečný majstrštyk. No hlavně že zas bude ordinace v nějakém bordelu.
Rozhněvaný muž (2021)
Při té covidové bídě kdy člověk čumí na nehorázné sr.... a říká si no to snad není možný je to takový světlý bod. Nějaké chybičky by se našli ale nebudu hnidopich a těch 5 tomu dám. Jo a hodně jsem si užíval muziku která řádně šimrala po kou....
Selhání vyloučeno (1964)
Díky Hlade za dobrý tip. Je s podivem že skoro šedesát roků starý film může být tak nadčasový.
Palmer (2021)
Já vím že to v reálném světě takhle nechodí ale tohle mě hodně pohladilo po duši.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Škoda že těch hvězd je tak málo, dal bych víc. Excelentní kus nemám co bych dodal, zamačkávám slzu a jen houšť.
Le Mans '66 (2019)
Po zhlédnutí tohoto filmu si jen smutně povzdechnu kam že to spěje česká kinematografie. Nejde o ty prachy co to stálo ale o to ryzí herectví, příběh, dialogy no prostě všechno.Je mi trapně při čtení recenzí na české šupy které se na nás valí a jen si říkám proboha proč ty hvězdy nezůstanou u reklam (třeba na Lídl).Trošku jsem odbočil, nu co dodat lidi běžte do kina na super film a ignorujte ty srač.. Rimsy to zkoukne za vás a podá patřičný komentář.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Troch jsem to s těmi 5 přepálil, ale nemůžu si pomoct herecké výkony těch dvou tak to bylo fakt pokoukání a vůbec každičká postava v tomhle kousku byla boží ( Steve McQueen a jeho 5 minut, wow. ) Dalo se to malinko pokrátit ale na druhou stranu Quentin asi moc dobře ví co dělá, Bravo !
John Wick 3 (2019)
Coby fanoušek akčního žánru je má volba zcela jasná. Božíííííí !!!!!!!!!!!!
Nikdy neodvracej zrak (2018)
Ještě teď to ve mně fermentuje. Avengers prominou ale favoritem tohoto týdne Nikdy neodvracej zrak.
Hra o trůny - Série 6 (2016) (série)
Kiddo nech si své kiddy.