Recenze (37)
Eurotrip (2004)
Nostalgie.
Flash (2014) (seriál)
Svůj účel plní, zabaví, ale občas je to opravdu stupidní.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Byl jsem unešen.
Švýcarák (2016)
Nikdy bych si nemyslel, že mě dokáže dojmout příběh o prdící mrtvole, přesto se to stalo. A jako bonus uvedení díla od sympatického dua autorů i s rozcvičkou.
Noční život (2016)
Příšerní neherci a žádný dějový vývoj.
Mimózy (2016)
Nepochopil jsem to, ale nemyslím si, že je to má chyba.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Je to výborné, mnoho odkazů na původní sérii, ale přeci jenom hlavní záporná postava není co bývala a zůstal mi potom takový nijaký pocit. Uvidím až to někdy v klidu zhlédnu znovu.
Spectre (2015)
Musím přiznat, za mě hodnotím asi jako nejpovedenější Craigovu Bondovku. Jsem opravdu nadšen ani chvilku jsem se nenudil, odkazy a návrat více ke kořenům Bondovek mě bavily. Zápletka v podobě naprostého nesoukromí jedince je strašidelná a Waltz v roli hlavního záporáka působil obstojně. Hodnotím na 90%.
Mustang (2015)
Strašidelné a velmi silné.
Zrození Planety opic (2011)
Musím dát střední hodnocení. Pěkně se na to kouká, děj odbíhá, snad vám pár scén vyprodukuje i něco adrenalinu, ale nesmíte nad tím přemýšlet, protože potom zjistíte, že je to velký klubko nelogičnosti.