Recenze (28)
Jak vycvičit draka (2010)
Hrozně uvolňující, příjemná a pohodová pohádka...a v 3D naprostej masakr ;)
Zombieland (2009)
Myslím že už to nezašijem.....Vždycky mě dostane hahaha, ale pořád je to smutný :D
G-FORCE (2009)
Asi jsem už važne vyrostl z takových to filmu. Bejt mi 12 tak bych me i přišli ty jejich "suchy" hlašky ftipny ale takhle....Sry, ale za mě *
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Člověk se mrtě zasměje....i kyž je to pubertáckej kousek....GOOOOOOD!!
Soudný den (2008)
Kdo takovouhle kravinu vymylsel...Blbost, blbost a blbost...Nebýt Mitri tak je to na odpad.....Fakt špatnej film :( !!!!
Pokoj 1408 (2007)
Nebýt té nudné scény u konce s tou vodou tak bych dal klido i 5 :)
Šejdrem (2008) (TV film)
Velice vydařený film s velmi jednoduchou zápletkou, a zajímavím prolivem kreslených prvků
Sex Drive (2008)
Neuvěřitelně krásná Amanda Crew...Víc takových kamarádek :P
Iron Man (2008)
Čekal jsem nějakou blbost, kde nějakej člověk dostane nějakým zpusobem speciální vlastnost,i a bude zachranovat svět....neco jako superman. Velice mě překvapilo že tomu tak naprosto nebylo. Iron Mena jsem zkouknul na jeden nádech a ani jsem se u toho nestihl podívat na hodinky aby mě něco neuteklo....Fakt mazec film
Lovecká sezóna (2006)
Nechtěl bych být zajícem :D:D:D