Recenze (68)
Mlčení Lorny (2008)
Tak do 3/4 to bylo velmi nadějné, ale ten konec byl dost slabý.
Moderní Popelka (2004)
Zaspala jsem u toho. Diví se tomu někdo?
Pa a Pi (1986) (seriál)
Takto mají vypadat pohádky(večerníčky) pro děti, ne ty dementnosti co hrají teď.
Ocas ještěrky (2009)
Dala bych mu jen 4*, ale chci trochu pozvednout zdejší hodnocení, protože 44% si tento film opravdu nezaslouží. K samotnému filmu: to byl teda nářez. Film s tak obrovskou atmosférou se jen tak nevidí. Absolutně vás pohltí depresivní chmurná přispatá nálada tohoto filmu. Po skončení filmu byla diskuse s režisérem, který správně poznamenal, že Ocas ještěrky není pro každého a rozhodně ne výdělečný film.
Valčík s Bašírem (2008)
Ten konec si mohli i odpustit. Vůbec se to tam nehodilo...
Mumie se vrací (2001)
Strašné, toto snad nemysleli vážně.
Eine kleine Jazzmusik (1996) (TV film)
A proč to má jako tak nízké hodnocení? Mám ráda filmy na motivy knížek Škvoreckého, jsou takové... kouzelne.
Fredy a Zlatovláska (2008) (TV film)
Tak toto bylo hodně hodně hodně špatné.
Ztroskotaná láska (2005)
Toho scénaristu by měli rozčtvrtit... Jediné na co se dalo dívat bylo hezké břicho Amandy Bynes.
Máj (2008)
Co tam proboha dělal Stropnický?..... Po vizuální stránce to bylo moc hezky udělané, Třiska byl jako vždy úžasný, Kukura byl taky dobrý, hudba taktéž (když nepočíyáme tu nepochopitelně zvolenou moderní písničku)... Ale co ty herecké výkony mladých herců? No to byla katastrofa. Jeden horší jak druhý (Stropnický včele, hned v závěsu ta odpudivá zbojnička).