Recenze (830)
Adam (2002)
Samota je prevít, ale někdy taky jediný útulek pro přežití. A Adam pěkně ostrouhal. Nápad byl dobrý, ale vtípky mi většinou nepřišly nijak třeskuté. Slabší 3*
Olympics (2003)
Sportem ku trvalé invaliditě, ne-li hůře. Pár pěkných fórků a nápadů to obsahovalo, ale rozhodně se nejedná o kraťas nabušený do poslední vteřiny. Trošku lepší průměr.
Yes & No (2000)
Vtipný a nápaditý snímek, kde jednoduchá animace vůbec nebyla na škodu. A ta věta úplně na konci neměla chybu.
Survival (1999) (hudební videoklip)
Hudba nebyla špatná, kresba si nese tak nějak svou vlastní estetiku a působila poměrně příjemně. Docela by mě zajímalo, jak by příběh pokračoval, kdyby se ho tvůrci rozhodli prodloužit do plnohodnotného filmu. Spíše čtyři, než 3*.
Pán času - Can You Hear Me? (2020) (epizoda)
Kvalitou opět vzhůru, hurá. Od první minuty poutavá epizoda s pomrknutím na původní klasické díly. Má to zajímavý námět, atmosféru, napětí, švih a společníci netvořili pouze jakousi stafáž. K tomu Doktorka měla své pěkné typické momenty (včetně toho při rozhovoru s Grahamem na konci dílu). Takhle nějak vypadá pořádná epizoda.
Alien: Alone (2019)
Trochu nová zápletka, ale to je jediné, co lze tomuto snímku přičíst k dobru. Zpracování, absence tísnivé atmosféry (toto už není horor) a přítomnost některých nelogičností mi nedovolí dát filmu lepší hodnocení. Závěrem - nejvíce se mi zamlouval snímek Ore, nejhůře bych to viděla na Night Shift. Toto se kvalitativně blíží spíše druhému zmíněnému.
Alien: Harvest (2019)
jedná se o snímek se zdařilou atmosférou, napětím, slušnými výkony herců a na rozdíl od předešlých kraťasů se tento může pochlubit i trikovou částí. A také já se připojuji s chválou temnosti závěru. Ovšem filmík místy působí trochu zmatečně. A skutečnost, že ani prostředím nám nebylo představeno nic nového pod sluncem, zde na mě působí hůře, než u ostatních dílů.
Alien: Ore (2019)
Tenhle díl zatím ve všech aspektech jednoznačně vede - děsivá, klaustrofobická atmosféra, napětí, zvukový doprovod, obsazení i příběh... filmík svou kvalitou dost kontrastuje s předchozím dost nepovedeným snímkem.
Alien: Night Shift (2019)
Tento pokus se příliš nepovedl, atmosféra i snaha o napětí jsou podstatně slabší a méně zdařilé, než v předchozích snímcích, po stránce obsazení nic zvláštního, po stránce příběhu rovněž.
Alien: Specimen (2019)
Opět dobře zvládnuté budování atmosféry a využívání prostředí skleníku, k hlavní představitelce také nemám výtku a délka snímku je tak akorát, aby se nestihlo polevit v napětí. Opět mírně nadprůměrné.