Recenze (701)
Štědrý večer pana rady Vacátka (1972) (TV film)
Slabší "Vánoční" příběh rady Vacátka ze "čtyřky" navazující na seriál "hříšní lidé města pražského"...
Pozor, vizita! (1981)
Jeden z nej-výkonů Rudolfa Hrušíského, dvojnásob při jeho vyprávění pravdivých příběhů ze života světáka Prepsla, uvězněného v izolaci na infekčním oddělení.
Vyvrženci pekla (2005)
Příběh o vraždící rodině Fireflyových (viz.: Marx bros.), který u mě začíná na 5* už za tátu klauna a jeho hlášky i za povedenou atmosféru 70.let asi v polovině bohužel začíná i přes klipový střih mírně nudit a "nečekanou záchranu " na konci už zachraňuje :) jen konec á la Thelma & Louise... celkově, ale každopádně velmi "příjemná" zábava. A pozor : Nikdy se neotáčej ke klaunovi zády, když s tebou mluví !
Den nezávislosti (1996)
po opětovném "zahlédnutí" v tv se rozmejšlim jestli nedat odpad, ale bojim se by na mě nepřílítnul americkej prezident se stíhačkou ...
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Výchovný seriál o takové normální pambíčkářské rodince, kde všechny problémy a rodinné hádky vyřeší slovy "Mám tě rád(a)",
Zmeškaný hovor (2003)
Mno, jeden kousek z "mistrova slabšího soudku" , horror "na vážno" o škodlivosti mobilních telefonů :) u kterého se mi, a to sem se snaži (2 hodiny v noci, zhasnuto) nepodařilo bát .... 2 a půl *
Zachraň si, kdo můžeš (život) (1980)
no je to tak za 3 a půl .... chápu ovšem, že někdo kdo mezi své oblíbené filmy zařadí Krokodýl Dundee 2 může dát i odpad
Horor v Amityville (1979)
spíš tak 3 a půl, ale atmosféru to má pěknou, ano je tam sekera v rukou šíleného taťky, ale POMO by si měl uvědomit, že amityville je o rok starší než shining, takže kdo koho vykrádá ..... stejně jako by si měl uvědomit, že opravdový horror je tahle nová "dospělá" grafika stránek !
Brigada - Brigáda (2002) (série)
Děkujeme tv nova, že se naši ukrajinští spoluobčané kolem půlnoci po návratu z nálevny mají na co dívat a v době kdy sní o tom jak ráno oblíknou kvádro a do ruky vezmou balšoj gulomet místo lopaty je na ulicích na chvíli klid .... škoda, že na ubytovnách nejsou píplmetry, to by byl koláč !
Satan přichází (2006)
tak asi 3 a půl - to je myslím objektivní, všichni kdo dávaj 1 nebo 2 * jenom proto, že srovnávaj s nesrovnatelnym originálem, by se měli nad sebou zamyslet - stejně jako se nedá původní verze srovnávat s lit.předlohou - knížka je mnohem lepší a taky si nikdo nestěžoval, že ve filmu např. chybí scéna třeba ze zoo, která se ale v roce 2006 moc nepovedla ... - pro pražáky je film určitě zajímavý tím, že se většinou odehrává v praze, ať už to má být řím nebo londýn :), taky je fajn, že thorn vyjede ze dvora zámku Lednice na pálavě kde bydlí rovnou na mírák v praze ..., v národnim muzeu se chodí na operu kolem thornova rolsu projede 11cka tramvaj a řekněte sami kdy ste v londýně naposledy viděli 20palcovej nápis městská část praha 2 - už jen pro tohle to stojí za to vidět, jinak samozřejmě je to další zbytečný remake, ale znám mnohem víc zbytečných originálů .... takže poctivejch 3 a půl