Recenze (701)
Hard Boiled (1992)
"Potřebujeme pomoc v oddělení nemluvňat" -tak tahle věta mluví sama za sebe (resp. za film), hloupočký příběh, nesmyslný přestřelky, dialogy na olmerově (no, to sem trochu přehnal) úrovni - podle mě celkově nic moc, pučil sem si to právě kuli těm 87% a tohle píšu pro to aby se nenachytali další.... opravdu nechápu jak může tohle bejt "kultovní a nejlepší" , pobíhání jufata s mrnětem v jedný ruce a s brokovnicí v druhý působí vážně groteskně, musim ale uznat, že sem se vcelku nasmál, když hlavní padouch postřílel partičku pacientů belhajících se o berlích .... rozjeli slušnej brejkdenc.
Loď duchů (2002)
jedna * - kuliva zacatku jinak odpad!!!
Sběratel kostí (1999)
kdo četl knihu, chápe ....
Chytrá holka (2000)
dobrý hlášky a super scéna s vibrátorem :) mě teda rozhodopádně neznechutila zabijáku zelí
Torque: Ohnivá kola (2004)
Doslova "neuvěřitelné"- jedna *, ale bavil sem se tak za **** - vhodné po 10 plzních...
Smrt stopařek (1979)
5 hvězdiček za to, že Arabela ukázala kozy ok, tak teda 4.
Otevřené moře (2003)
snad nejnudnější film jakej sem viděl ! doporučuji lidem, kteří chtějí spáchat sebevraždu sledováním filmu
Troja (2004)
homér podle mickymouse ?
Jackass: Film (2002)
oproti stileprojectu je to dost slabý .....
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
souhlasím s tomislavem (**) :„Nic odpornějšího, nechutnějšího a více pobuřujícího jsem v kině snad ještě neviděl." - byl jsem 3x .... { v kině }