Recenze (272)
Příběh žraloka (2004)
Ďalší výlet do podmorského sveta, ktorý však Nemovi nesiaha ani po šťastnú plutvu. No ako jednoduchá zábavka príde vhod.
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Film krehký aj drsný ako sám život.. Zobrazuje kolobeh života nádherným poetickým spôsobom..
Armageddon (1998)
Typický Bay. Ak viete, že film netreba brať vážne, ale práve naopak robiť si srandu z námetu tak sa celkom slušne zabavíte.. A poďakujete Kolesu života, že ste sa narodili v Európe a nie v USA:-))
Pearl Harbor (2001)
Akože veľkofilm, no Bay sa prerátal. Prepískol to všade kde sa dá. Film s nemožnými hercami, plytkým príbehom a priam až drzo prehnanou stopážou nieje nič iné než fiasko..
Já, robot (2004)
Pre mňa jedno z najzaujímavejších sci-fi. Mrazivo hrozivé, strhujúco akčné a relatívne aj inteligentné a mierne komorné. Koktail, ktorý mne osobne perfektne sedí.
Sin City - město hříchu (2005)
Vizuálne sa mi Sin City veľmi páčilo. Má skvelú atmosféru. Čo tam po tom, že dej je nič moc? Koho by to trápilo, keď je zažraný do cool looku?:-))
King Kong (2005)
Mňa osobne King Kong sklamal. Dalo by sa to zhrnúť asi ako rozťahané, neukočírované dielo v rukách neskrotného megalomana Jacksna, ktorý vďaka úspechu Pána prsteňov stratil súdnosť. 3* za samotného trikového King Konga..
Král Artuš (2004)
To mal byť vtip? Legenda o Artušovi bola sfilmovaná už toľkokrát, že z tohto námetu by vedel niečo vytĺcť už asi jedine Gibson keby ukázal pár nechutností, na ktorých by sa opäť hádal celý svet. Ale toto rozhodne nebolo dobré.
Hvězdná pěchota (1997)
Film, pri ktorom neviem ako sa mám naňho dívať. Buď je to totálna hovadina, alebo hrozivá futuristická bomba. Musím však priznať, že právny systém tu je zaujímavý. To je fakt na zamyslenie.. Ale o tom asi film nemal byť..
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Tu sa prejavuje klasický syndróm druhej časti. Zdvojnásobíme počet záporákov a čakáme, že to opäť zaberie. Je to relatívne dobré pokračovanie, ale u mňa za to môže neskutočne vtipný Jeff Goldblum, ktoráho iróniu zbožnujem nadovšetko:-))