Recenze (25)
Petr Kostka - Štace mého života (2023) (TV film)
Moc hezký dokument.Skoda,že takových hercu už je čím dál tím méně..
Black Panther (2018)
Tak to je opravdu sračka.Hraje tam někdo kdo není černej? Tenhle rasismus naruby,ke kterému to tu spěje,by měli pouštět černochum v ghetu.Jinak je to uplná kravina se slušnýma trikama.
Deváté srdce (1978)
Možná nejděsivější pohádka mého dětství.Zvláště ta hudba je strašidelná.Z toho mám noční mury do dneška.Je to větší horor než Harry Potter.Ti herci jsou ovšem vynikající.Třeba František Filipovský je jak z filmu To. Takové pohádky dnes už natočit nikdo neumí...když se dívám na současné vánoční výtvory,chce se mi zvracet.Poslední dobrá byla Anděl Paně.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Trochu zvláštní pohádka.Dobrej byl Kotek,Sokol je dobrej komik a moderátor,ale herec fakt není.Takže takový pruměr.
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Slušnej nářez..:D
Ad Astra (2019)
Vizuálně nádhera,ale příběh slabší.Brad Pitt je stále lepší a lepší.Mám raději trochu víc akce..takže za mě za tři.
Tenkrát na Západě (1968)
Neskutečný film.Ennio Morricone je genius,tak nádhernou hudbu nemohl složit nikdo jiný..
Rváčův deník (1995)
Naprosto fantastický herecký výkon LeaDi Capria.To že je to nadějny,výborný mladý herec,vím už doby,kdy jsem viděl film Co žere Gilberta Grapea.Tam jsem ho viděl poprvé a nevěřil jsem,že to není retardovaný kluk,tak výborně to v tom filmu zahrál.A i tady scéna kdy má ten rychlý detox,to jak to přesvědčivě ztvárnil,mě naprosto dostalo..
Výměna (2008)
Ze začátku standartní film,ale postupně mě to dostalo.Fantastický příběh,výborna Angelina Jolie a tradičně vynikající Clint Eastwood.
Líbáš jako ďábel (2012)
za mě dobrá komedie,Holubová jako rukojmí famozní,je to vtipné,Bartoška,Kaiser moc dobří..