Poslední recenze (17)
Pytel kostí (2011) (TV film)
Tady hold musím plný počet, tajemný příběh, který mi prostě sedl. Nádherná příroda a okolí, okouzlující Pierce Brosnan.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Tak tohle byl pro mě hodně slabší odvar, s lekačkami na bodě mrazu. Jen to temné prostředí bylo fajn. Takže u mě hodnocení takhle.
The Man Who Loved Flowers (2010)
Pěkné růže a pěkná píseň, bohužel už nic víc .