Recenze (867)
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Co třeba Velmi pěkné prahy z prostředí drah a železnic? Natáčelo by se za pakatel někde na mostě a herce by se při skoku z něj rovnou zabili. Příjemné.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Teď před chvílí jsem měl možnost opět slyšet asi tři dialogy tohoto - nechci snad ani napsat- serálu. Veškerá pronesená slova během minutáže jen dotloukají definitivně pomyslný hřebík do rakve. Hrůza. Strašnost. Ohyzdnost. Působí to jak hodně špatná horrorová parodie.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Dohromady jsem to skoro viděl celé. Nerad bych se chvástal, ale označím to za velký výkon. A jedná se o jednu z největších debilit, co jsem kdy dokázal vidět. Opavdu. Míra demence, obsažená v tomhle "snímku" (není to rouhání se filmařskému umění?), je hodná uzavření do izolace a zahrabání někde na dně Mariánského příkopu. I když to by byla vlastně pocta. Raději někde na dně bezejmené a velice hluboké propasti, pod megatunovou vrstvou radioaktivního odpadu. Může být vůbec někdo tak ubohý?
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Rodinné kouty aneb prima's copyright je značka, na kterou bych nejraději chodil čůrat.
Kachorra (2002) (seriál)
No sakrapes, to je prostě na mašli, co se dneska nedělá pro prachy. I když vlastně v době pornografie na každém rohu, no, je to těžký. Má cenu to vůbec hodnotit? Nějak jinak? 5% z Natalii Oreiro :))
Jsi můj život (2006) (seriál)
Och, ajta krajta, karamba. To si dám radši šálek supercloumáka. 5% za Natalii Oreiro. Zasvěcení vědí:)))
Divoký anděl (1998) (seriál)
5% za Natalii Oreiro. .... :)))