Recenze (969)
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
Asi nejzásadnější díl ze všech!
Ricky Gervais: SuperNature (2022) (pořad)
Ricky je král; řeší aktuální témata, s nikým a ničím se nesere a tak je to v pořádku.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Těch marvelovek už je tolik a některá hold musí bejt slabší.... ale tahle to ku*va neni!!! Je to trochu jiný, o malinko drsnější a s relativně jednoduchou zápletkou, ale nemálo zábavný. Super camea a ještě Charlize? No to jsem se málem vystřík :D
The Sadness (2021)
Tchaj-wanská ultranásilnost, která mi neskutečně sedla. Po All of us are Dead další 'pětkovej' zářez pro Asii.
Moonfall (2022)
Už jsem to asi psal dřív (možná ne jednou)... ten Emmerich je prostě magor :)
Falco: Out Of The Dark (1998) (hudební videoklip)
Jedna z nejlepších skladeb všech dob, písnička, díky který jsem 'objevil' Falca, Falcova poslední......
Peacemaker - Mrtvý Goff, lepší Goff (2022) (epizoda)
Tohle bylo tak kure*sky dobrý, že na seriálovym poli to jen tak něco nepřekoná...
Matrix Resurrections (2021)
Vyrazil jsem do kina s velkou obavou, až nervozitou. Obavou z toho, že se mi 4ka nebude líbit, ba ji budu dokonce nenávidět. Nenechal jsem se odradit zdejšíma výblitkama a ještě že tak. Matrix je pro mě TOP už 2 dekády a tohle byla ta největší možná nostalgie. Snad jen blb by čekal nějakou další revoluci, to už podle mě po 20ti letech neskutečnýho posunu kinematografie ani nejde. Přesto je v Resurrections spousta novejch nápadů (Roj, zrcadla...) a nový trilogii bych se rozhodně nebránil. Příběh je trochu složitější a to je jistě pro spoustu lidí největší kámen úrazu (myšlení bolí), ale celek dává smysl a vše do sebe dobře zapadá. Původní trilogii nijak nepopírá, to jsou kecy!!! Přeobsazení Morfea je nakonec OK a pochopitelný. Film rozhodně nepůsobí nijak lacině, jak jsem se někde dočetl a kritizovat kostými, to je snad ještě větší ubohost, než papouškovat, jak je ten film děsně 'meta' (beztak většina ani neví, co to znamená). Akce tam je, není jí tolik, ale je solidní, i když choreografie v původní trilogii byla trochu někde jinde. Soundtrack je famózní, ve filmu ale možná trochu upozaděnej. Mých 5* neni nějaká fanouškovská povinnost, jsou poctivý, protože to, jak mě v samym závěru zamrazilo asi jen tak nezapomenu.
Spider-Man 2 (2004)
I po těch letech a spoustě dalších Spidermanů a přesto, že Maguire mi nikdy neseděl a MJ je asi největší děvka Marvelu (Kirten jinak nádherná), pořád parádní komiksovka a pro mě nepřekonanej záporák. Molina jako Oktopus je dokonalej a děsně se těšim na jeho letošní comeback v No Way Home.
The Deep House (2021)
Přesně takovej námět jsem už dlouho chtěl vidět (urbex, zatopenej dům...). Yuznovo Zlo přichází z hlubin už je přece jen víc jak 15 let zpátky a o pár levelů níž. Tady se to povedlo na výbornou, až mě párkrát zamrazilo. Spolu se Zhoubnym zlem nejlepší hororovej počin tohoto roku!