Recenze (2 271)
Sbohem, Země - Epizoda 4 (2024) (epizoda)
Teď jsme spolupachatelky? Zdá se, že jo. Ale otázkou je, jestli to nebude akorát horší...
Sbohem, Země - Epizoda 3 (2024) (epizoda)
Je čas slavit. Sice se blíží konec, ale stará parta je zase pohromadě. Jupí! Jupí? Až na ten velkej průšvih...
House of the Owl - Pilot (2024) (epizoda)
Naprosto skvělý úvod. A bylo fajn pozorovat, jak taťka všude tahá za nitky, vždycky se postará a vyřeší každou situaci. Zatímco dětičky si řeší svoje životy jako by oddělené od toho všeho, ale zároveň ovlivněné tím, kdo je jejich otec, byť je každý z nich úplně jiný. ..ale zároveň je fajn, jak už je konci dílu cítit, že tohle bude asi docela dost drsný drama úplně stejně tak těžký rodinný drama. 4,5/5
Jibaejong - Episode 6 (2024) (epizoda)
Tak tohle bylo naprosto super. Díl, kde bylo snad všechno. A jsem moc ráda, že ta odpověď z minulého dílu ("Nic") se mi potvrdila :) ale kdo ví, že? Po dlouhé době kousek, kdy nemám odvahu dělat si v hlavě předčasné závěry, aby se mi všechno nezhroutilo. A to mě baví :)
Shiti Hanta (2024)
Pohodová zábava na páteční večer, na kterou se klidně můžete podívat i ve čtvrtek odpoledne. Jo, úvod by teda nešel, protože cokoliv, co se pokusí z mojí strany znít alepsoň trochu vtipně, totálně pohoří, protože mám za sebou opravdu vtipný matroš. Tomu se prostě nelze vyrovnat! A přestože bych tady mohla i trochu rejpat, vážně na to nemám náladu. Na to jí mám až moc právě teď až moc dobrou :) jasných, spokojených a neobjektivních pět hvězd :)
Jibaejong - Episode 5 (2024) (epizoda)
Dostáváme se k jádru pudla a k tomu, co se schovává v suterénu. Jenom jsem zvědavá, jak někdo, kdo ani nikdy nesnědl "maso", zvládne to, co se tam stalo. Ups. Jenom ta závěrečná otázka. Proč mě hned napadla odpověď?: Nic. Tak uvidíme, jak moc jsem mimo :)
Guan yu wei zhi de wo men (2024) (seriál)
Okamžitě teď potřebuju nějakej kouzelnej prášek, abych zapomněla, že jsem Unknown viděla. Protože potom bych to mohla vidět znovu poprvé :) každá rodina je jiná. Ale to nejdůležitější je v každé z nich stejné :) pět hvězd je málo!
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
Situace: Tak co si pustim? #Alive nebo Zom 100: Bucket List of the Dead? Jako, pojede obojí, ale šlo o to, co dřív. A musím říct, že to bylo hodně dobrý! Začátek je brutální komedie, protože proč ne. Zombíci jsou vlastně kámoši, který přinesli dary: konečně můžu dělat to, co jsem celou dobu chtěl. A ono se to vážně děje. Stačí mít kolem sebe dobrý kámoše (jako, teda v tomhle případě ty lidský kámoše, protože ty tě nechtějí sežrat, ne starý kámoše, ne ty s darama) a všechno jde líp. Potom se to překlopí ještě víc do kritiky společnosti, aby závěr...no, asi kdo dal míň jak tři hvězdy, asi nedal konec a závěrečnou akci. Mě extrémně bavily všechny tři části. Jo, jasný, je to totální bizár, ale proč ne? Ale může někdo říct?: "To je nuda, to už jsem viděl!". No, ha, nemůže! Smála jsem, byla dojatá, potom zase hodně smála. Skvěle natočené, dobře zahrané, s fajn postavama, kde si každý z hlavní trojice projde svojí změnou a každý z nich je moc fajn, hudba funguje skvěle. Takže po sečtení všeho: naprostá pecka :)
Sentai daišikkaku - Itsuka, Aku no Hana wa Saku Darou (2024) (epizoda)
Ten konec byl vážně super. Všechny ruce nahoru :)
The Fable - Onigokko (2024) (epizoda)
Pořiďte si nějakého mazlíčka...Ale ne Kapitáne, to je můj kapitán :)