Recenze (89)
Mazaný Filip (2003)
Za Šteindlerovu etudu "já jsem doktor! já jsem doktor!". Naprosto neuvěřitelné:)
Sex ve městě 2 (2010)
Tentokrát děkuju všem bohům, že jsem měla nějaká očekávání! Po shlédnutí zdejších komentářů jsem čekala absolutní katastrofu, která se ale naštěstí nedostavila. Sice si teď nevybavim jedinou výraznou věc co by mě zaujala, jako celek to taky moc nedrží, ale peněz nelituji. Bavila jsem se. Sice asi ne tak dobře, jako zbytek upištěného kinosálu, ale celkem jo. (Jen teda závěrečné odhazování burek bylo už hóóódně přes čáru)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Ok, po druhém shlédnutí přidávám jednu *, protože pouhé dvě si to opravdu nezaslouží, ale stejně to jde mimo mě. Velkou oklikou. Přes hory, přes doly, bůhví kudy.
Moje léto lásky (2004)
Šest let se na ten film těšim a nakonec jim to ne a ne uvěřit:-(
Zack a Miri točí porno (2008)
Potenciál tam byl, zajímavý námět, spousta vtipných nápadů, fakt jsem se těšila... Ale neříkejte mi, že by se to neobešlo bez těch nevkusných a trapných momentů.
Na plný pecky (1995)
Šílenost, ale celkem zábavná
Regarding Ardy (2003) (TV film)
Ještě že tu Brooke Shields kluci mají, že jim takhle pomohla:-)
Duch (1990)
Já chci její byt! (Asi to nemá v komentářích co dělat, ale to je prostě to první, co mě napadne, když si na ten film vzpomenu;-)
Holky z lepší společnosti (2003)
Bylo to blbý, ale Brittanny tu byla tak roztomilá, že na to člověk často zapomínal. Takže za tři.
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
Zajímavé a vizuálně velmi pěkné, ale děsně se mi tu pletly jednotlivé postavy, takže jsem se v tom strašně zamotala