Recenze (119)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Jakožto Humpolák mám k tomuto filmu o něco blíže.:-) S&S dvojice neměla chybu!
Temný rytíř povstal (2012)
Důstojné a epické zakončení celé trilogy!
Temný rytíř (2008)
Nedivím se, že z toho Heathovi hráblo, hrál bravurně a roli se oddal. Výprava a celková koncepce mě fakt baví!
Batman začíná (2005)
Vyjadřuji jen samá superlativa...
Věra 68 (2012)
Krásně ztvárněná minulost a relativně i přítomnost této špičkové a sympatické gymnastky.
Rocky IV (1985)
Výborné, i když nereálné! Rocky by proti nazobanému Ivánkovi neměl šanci...:-)
Rocky III (1982)
Stallone v nejlepší fyzické formě...trénink +1*
Atlas mraků (2012)
Super, po dlouhé době takový film k zamyšlení. Každý si v něm najde, to svoje, a když vidíte Tom Hankse převlečeného od slizkého doktora po gangsta spisovatele musí to ve vás něco vyvolat - jestli pozitivní či negativní cítění nechám na vás! Za mě 4 a půl hvězdy!
Země česká, domov Tvůj! (2012)
Mně se to osobně líbilo. Rozsah od zrození až po smrt. Nějaké části mi tam neseděli, ale jinak to splnilo to, co jsem očekával.
Where the Trail Ends (2012)
Super kamera, výborné lokace a nebojácní bajkeři - extrem bajking jak má být! Hned bych se k nim přidal!