Recenze (119)
Záměna (2010)
Wally byl zahrán výborně a synátor taktéž. Neurazí, doporučuju jako oddychovku!
Američan (2010)
Nuda v Brně...pardon!...na italském venkově!
Okresní přebor (2010) (seriál)
Trefa do vystižení "venkovského" fotbalu se vším,. co k němu patří.
Kajínek (2010)
Vizuálně to šlo, dějově mě to už moc neupoutalo. Navíc ve výsledku Kajínek vychází jako hodný člověk, který je vězněn na základě zkorumpovaných policistů a právníků...
Ninja Assassin (2009)
Choreografie soubojů vítězí na scénářem.
Rafťáci (2006)
Holky pěkný, humor slabší, hlavní myšlenka dost absurdní, víc si nezaslouží tento snímek komentovat. Product placement výsledek ještě zhoršil. Bártu a grupu kolem něho mohu, takže hudba dobrý!
StreetDance 3D (2010)
Viděno na PC bez 3D a myslím, že jsem o nic nepřišel. Příběh klišé, ale nebuďme naivní, to všichni vědí a všichni s tím do toho šli. Líbily se mi taneční kreace a Nichola Burley, která mi značně připomíná naši českou bruneku Terezu Voříškovou. I když hip hop neposlouchám, ve spojení s tancem mi nevadí...
František je děvkař (2008)
Polášek v hlavní roli mi docela seděl, ale jak zde někdo zmínil, nevím jak jeho filmová role mohla mít "každou" ženu... Film na zahnání nudy, nic víc, nic míň!
Počátek (2010)
Každopádně plánuji ještě jeden zkuk, abych si ujistil myšlenky:-) DiCaprio je pan herec.
Rabbit Proof Fence (2002)
Silně emotivní příběh. Domorodí obyvatelé Austrálie jsou mi velmi sympatičtí už od doby, kdy jsem se o nich poprvé dozvěděl. Prostě stále nemohu pochopit, když Evropané osidlovali jak Ameriku, tak Austrálii, proč museli násilně učit domorodce, aby byli jako oni. Je mi z toho blivno...