Recenze (257)
Méďa (2012)
Mám slabosť pre Milu Kunis :) .............. a tiež pre vulgárnych plyšových medvedíkov :)
Na věky věků (2012) (seriál)
To na čom boli postavené Piliere Zeme tu absentuje. Hovorím o veľkolepej výprave. Ak by seriál nebol natočený na motívy známeho námetu, tak by zapadol prachom.
Bitevní loď (2012)
Snímka má svoje kvality, ale... je až nechutne bay-ovská. Tiež ma prekvapil nie naplno využitý potenciál najzaujímavejšej postavy v podaní Liama Neesona (v strednej časti filmu sa úplne vytratil). A na to, že logika niekoľkokrát "pokulhávala", sme si už aj popri iných akčných filmoch stihli zvyknúť :) Dalo by sa to zhodnotiť asi takto: Prvá polovica Armageddon, druhá Transformers.
Titanic II (2010)
Skrátka mi to nedalo a musel som si to pozrieť :D
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
Liezol ten chlapec na nervy iba mne???
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
K tomuto je zbytočné niečo písať. Treba vidieť!!!
Můj bratranec Vinny (1992)
Jedna z najlepších komédií aké som videl. A to som ju vzhliadol prvýkrát po 20 rokoch od jej vzniku :) V tomto filme všetko dokonale funguje.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Dokonalé!!! A prečo len štyri hviezdy? Lebo je to dokonalé!!!
Tintinova dobrodružství (2011)
Rovnaký prípad ako Cameronov Avatar. Technická dokonalosť bez duše a s príbehom, ktorý ničím neprekvapuje. Škoda, Spielberg totiž dokáže omnoho viac...
Drive Angry (2011)
N.Cage je drsný, A.Heard je sexy, W.Fitchtner je cool. Ja som sa pekelne dobre bavil. Guilty pleasure.