Recenze (257)
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Film, na ktorý som sa dosť tešil a musím povedať, že nesklamal, keďže som ani neočakával nič prevratné. Snímok si kráča po rovne vytýčenej trase, nikam nezachádza a nerobí prešľapy. Režisérka v tomto prípade zvolila na istotu a myslím, že spravila dobre. No ak by malo vzniknúť pokračovanie, tak by si to už žiadalo pritvrdiť.
Lolita (1962)
Škoda že bol Kubrick donútený k vystrihnutiu scén, kedy to medzi Lolitou a Humbertom malo poriadne iskriť. Napriek tomu však ide o veľmi vydarenú adaptáciu, pri ktorej mi dĺžka snímky zbehla veľmi rýchlo.
Čtyři pokoje (1995)
Veľmi ťažko hodnotiteľný snímok, keďže dve poviedky výrazne vyčnievali (a ktoré to sú, je jasné každému). Neostáva nič iné len zpriemerovať a výsledkom sú tri hviezdy.
Pýcha národa (2009)
Svojou koncepciou to do Inglourious Basterds padlo dokonale. A s týmto pohľadom na vec tomu nemám čo vytknúť.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Až príliš temné poňatie mi v tomto prípade vadilo (a to som fanúšik temných filmov) a to z dôvodu, že Harry Potter by mala byť vlastne rozprávka (hoci pre celú rodinu), no neviem či by som k tejto rozprávke pustil svoje dieťa. Aspoň že zatiaľ túto dilemu riešiť nemusím :-))
Cellular (2004)
Nuda sa nedostavila, no na druhej strane argumentovať na chválu tohto filmu iba týmto tvrdením je dosť málo.
Hanebný pancharti (2009)
Po vhliadnutí tejto delikatesy som prišiel na päť veci. Prvá: Tarantino je Boh kinematografie a zábavy. Nikto iný vás pri filme nedokáže do rovnako vysokej miery pobaviť, udržiavať v napätí a vyvolať katarziu tak ako On. Druhá: Christoph Waltz je ten najslizskejší nacík aký kedy po tejto planéte kráčal :D Tretia: Nikto si nedokáže vyvražďovanie nackov vychutnávať viac a krajšie ako Eli Roth. Štvrtá: Brad Pitt vytvára najkrajšie hákové kríže :D Piata: Konečne viem, ako to všetko naozaj bolo :D
Bruno (2009)
Veľké sklamanie. Čakal som opäť niečo nové čo by S. B. Cohen predviedol, no dočkal som sa len opakovaného humoru, ktorý nám už v minulosti poskytol. Navyše v celom filme bola len jediná scéna, ktorá sa mi nadlhšie vryla do pamäte, ktorá to však bola zámerne neuvediem. Cohen má na viac, no určite by som ho nezatracoval, s určitosťou viem, že tento skvelý komik ešte nepovedal svoje posledné slovo a budem sa tešiť na jeho ďalšie prekvapenia.
Nevěsta monstra (1955)
Zatiaľ najlepší Wood akého som videl, no obávam sa že aj posledný, viac šancí tomuto "umelcovi" dať nemienim.
Veřejní nepřátelé (2009)
Po Terminátorovi ďalšie sklamanie, čo sa Christiana Balea týka, za čo však nemôže on no znova scenáristi. Nechápem prečo tak výbornemu hercovi píšu tak nevýrazné úlohy. Depp ako vždy výborný, snáď som ho ešte nevidel hrať zle. A čo sa týka réžie M. Manna, bola bohužiaľ menej kvalitná než som u neho zvyknutý. Avšak určite tento snímok nemožno považovať za stratu času.