Recenze (257)
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Bolo to až príliš "cirkusantské". Niektoré scény sa snažili podobať na Pána Prsteňov a celkovo príbeh dosť nudil.
Matrix Revolutions (2003)
Monštrozoidná bitka strojov, nič viac, nič menej.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Asi najkrvavejší a najnechutnejší film a už len preto si to zaslúži plné hodnotenie. Ozaj nič pre slabé žalúdky.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Bláznivá jazda Pána režiséra. Keď si teraz spomeniem, ako som mu kedysi nevedel prísť na chuť, tak sa sám nechápem. Skvelé.
Vesnice (2004)
Shyamalan dal v tejto snímke prednosť forme pred obsahom, čo mi prišlo dosť nelogické a zbytočné. Nevidieť predchádzajúce zdary tohto inak veľmi šikovného režiséra, priklonil by som sa k vyššiemu hodnoteniu, takto je to len slabší odvar toho čo nám už ponúknuté bolo.
Aeon Flux (2005)
Tento film ozaj nedokáže zaujať, pozeral som ho na trikrát aj to len kvôli Charlize, inak by som si toľkú námahu nedal.
Duchovia (1997) (seriál)
Musím uznať, že v tom je kus nostalgie....
Americký gangster (2007)
Ozaj neviem... Všetko to vyzeralo pekne, no od úvodu až do konca som sa nudil a to filmy takéhoto žánru sledujem rád. Netuším kde je chyba, aj preto s hodnotením ešte počkám a pozriem si to minimálne ešte raz. Po ďalšej projekcii udeľujem nasledovné hodnotenie. Ten film je v podstate dokonalý. Všetko je presne tak ako má byť a táto devíza je zároveň aj mojim dôvodom, prečo nedávam plné hodnotenie. Totižto na úkor tejto dokonalosti Scott akoby zabudol na seba samého. V tejto snímke som ho totižto akosi necítil, len som sledoval obrázky, ktoré síce boli úžasne no bez duše.
Jurský park 3 (2001)
Vôbec to nebolo až tak strašné ako som očakával, hoci sa z toho dalo vydupať viac. Ak vezmem do úvahy, že to bolo už tretie pokračovanie, tak aj to prehnané klišé sa dá prepáčiť.
Zbohatni nebo chcípni (2005)
Akosi ma to nechytilo. Skrátiť to cca o 20 minút a mohlo byť z toho niečo viac.