Recenze (44)
Tajemství (2006)
Hodnotím kvalitu dokumentu. Hodnota sdělení samozřejmě vyšší. Člověk si to musí osekat o tu americkou omáčku.
Zlomený květ (1919)
příběh čínského pedofila a pateticky cholerického boxera...
Princezna ze mlejna (1994)
Jedna z nejhezčích českých pohádek vůbec...
Třetí princ (1982)
Pohádku mám zafixovanou jako depresivní(hlavně ta hudba)...Proto jsem jí jako malý vždy pohrdl. Řekl bych - pohádka pro dospělé, doceněná mnou až časem.
Pravěk útočí (2007) (seriál)
Nevyužitý potenciál, hodně čerpáno ze Stargate, anomálie se objevovaly jen ve Velké Británii:) Viděno do konce třetí série.
Opravdová kuráž (2010)
no první hodina hodně slabá..pak se to rozjelo, ale víc než na ** to není
Prokletý ostrov (2010)
Jednoznačně je třeba podívat se ještě jednou. Věřím, že po dalších shlédnutích bude mé hodnocení vyšší. Napoprvé ***
Nelítostný souboj (1995)
nějak mne ten film zklamal. Stále jsem čekal až se něco vyvrbí a ono nic. Pro mě docela překvapení, že je film tak vysoce hodnocen.
Soudný den (2008)
to jak rachotiny dávaly na prdel Bentley je můj největší zážitek z celého filmu :)
A-Team: Poslední mise (2010)
ty efekty byly strašné, na úrovni snad začátku devedasátých let...Proto o jednu hvězdu míň než by si povedený snímek zasloužil