Recenze (126)
Perličky na dně (1965)
/Smrt pana Baltazara, Jíří Menzel/ ***** /Podvodníci, Jan Němec/ *** /Dům radosti, Evald Schorm/ ***** /Automat Svět, Věra Chytilová/ **** /Romance, Jaromil Jireš/ *****
České století (2013) (seriál)
/E01: Velké bourání (1918)/ *** /E02: Den po Mnichovu (1938)/ **** /E03: Kulka pro Heydricha (1941) ***
24 hodin (2001) (seriál)
/1.serie/ ****
Pod kupolí (2013) (seriál)
Zatím: ****
Hannibal (2013) (seriál)
/1.série/ **** /2.série/ ****
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Pilot: ****
Ripper Street (2012) (seriál)
Pilot: ****
Hell on Wheels (2011) (seriál)
/1.serie/ ****
Continuum (2012) (seriál)
/1. serie/: **** Momentálně nejlepší seriálové sci-fi, ale stále má ještě mnoho rezerv. Těším se na druhou serii.
Tron: Povstání (2012) (seriál)
Zatím: ****