Recenze (205)
Co víc si můžu přát (2010)
Tenhle film neměl na čem stavět, proto byl taky tak nudnej. Když nemám příběh narvu tam alespoň pořádnou erotiku a tady ty scénky nebyly patřičně ostrý. Dávám dvě a to za dvě prsíčka. 40%.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Je mi z těch gejmrů na blití. Tenhle pořad je ukázka toho, že v dnešní době se do televize může dostat kdejaký kokot a odpad. -100% a naprostý smrdutý děs největší jakosti.
Věčně mladá (2015)
Nevyužitej potencionál, celý bych si to představoval jinak. Mám tohle hraní s časem opravdu rád. Všechny možné smyčky, cestování, rychlé stárnutí nebo zas nestárnutí doopravdy moc rád, ale tohle byla přece nuda. Jedno klišé střídalo druhý klišé a takhle se to táhlo celej film. Takže první hvězda za překrásnou Blake Lively, druhá hvězda za tohle filmový téma, který miluju a jsem vděčný za to, že se takové snímky vůbec točí a třetí hvězda celkově za celej film. Lepší průměr, ale dalo se z toho vytřískat mnohem a mnohem víc. 68%.
Bitva o Sevastopol (2015)
Na tenhle film jsem se těšil už dlouhé měsíce a ničím mě nezklamal, což se mi obvyklé stává. Efekty jsou zde na špičkové úrovni, taktéž herecké obsazení je vynikající. K příběhu nemám co dodat. Člověk si na nějakou tu první akci musí chvíli počkat, ale věřte mi pak to stojí za to. Celou dobu mi bylo velmi líto Ludmily Pavličenkové, jak ohromně silná musela ve válce být a o kolik milovaných lidí přišla. Válka je hrozná věc a tenhle snímek nám ji ukazuje z pohledu ženy, která má moje obrovské uznání. 95%.
Krym - cesta domů (2015) (TV film)
Mělo by povinně běžet na čt1 v hlavní vysílací čas.
Maggie (2015)
No co dělá Arnold v tomhle filmu vůbec nechápu, vždy s ním čekám akční jízdu a ne nějaké zombie drama. K filmu samotnému - nemastné neslané, konec se nepovedl + málo momentů, které by vás nějak překvapily, zasáhly u srdce. Snímek si jede svou vlastní šedivou cestou a na ostatní kašle. Průměr tři hvězdy. 60%.
John Wick (2014)
Jo mělo to koule, atmosféru a spoustu neonů. Určitě na jedno podívání vynikající, ale k dlouhodobé zapamatelnosti tomu něco chybí. 80%.
Ex Machina (2014)
K úplné dokonalosti tam něco chybělo a myslím si, že to byl právě ten konec. Já nevím proč, ale připadá mi jako by ho tvůrci nějak odbyli, prostě jednoduše člověk ho mohl v pohodě předpokládat a to není dobré znamení. Když to vezmu celkově ten film není vůbec špatnej a postava Nathana mě hodně bavila a dávala filmu štávu. Dávám pěkné čtyři hvězdy. 85%.
Pussy Riot: Punková modlitba (2013)
Chtělo se mi z těch pussy zvracet! Tento film je stejný odpad jako ty ženy.
Louis Theroux: Megavězení v Miami (2011) (seriál)
Mám rád jak filmy tak dokumenty z vězenského prostředí. Jen ten moderátor se tam nehodil , to jeho moralizování a fnukání mi trochu lezlo na nervy , proto nedávám plnej počet hvězd.