Recenze (148)
Elitní jednotka (2007)
Takové filmy by měly vznikat častějc! Ukazuje nepříjemné pravdy a zk*rvený život v syrovém pohledu bez zbytečných příkras. super 4,5*
Eva Braun - Hitlerova milenka (2007) (TV film)
Příliš bulvárně popisované, plné domněnek a o Braunové téměř nic neřečené. Přínos jen v originálních záběrech z "domácího archivu"
9. rota (2005)
Po filmech oslavujících americké vojáky a jejich boj proti terorismu tu máme příběh obyčejných kluků na sklonku éry SSSR ve zbytečné válce v zanedbatelné zemi. Občas přehnaně heroické, ale bez zbytečného moralizování a oslavování své armády, holt v Afghánistánu nemají chuť na Amíky, ani na Rusy. Za závěrečný masakr dávám 5*.
Mechanik (2004)
Velmi depresivní psycho, kdy sami nevíte kdo je přelud a kdo skutečný. 3.5*
Únik z okovů (2001)
Nějaký přínos maximálně pro ty co ještě neviděli bobra Eva Aichmajerové :-))
Utajované války Ruska (2000) (seriál)
Celkem 6 dílů- Japan/China, Spain, Cuba, Korea, Egypt, Vietnam
Saturnin (1994)
Bohužel jsem týden před filmem dočetl knihu... nečíst ji tak dám nejspíš 4*, ale takto jsem jej v půlce vypnul... Líp to zpracovat filmově nejspíš nešlo, ale i tak max 2*
...Aby si lidi všimli (1988)
Fetující pankáči v kanále? Pár slov od psychiatra, od policajta, pankáčů, anketa mezi "normálními lidmi", ale přece mi tam něco chybělo. Dokument z doby, kdy u nás sami punkeři,skinheadi,metalisti a další sami nevěděli, co vlastně jejich "hnutí" představuje.
Dům pro dva (1987)
Dle mého ničím nadprůměrný film. Při srovnání s ostatními ČS filmy toho období je zde navíc snad jen dobře hrající Vetchý a na komunistický film nějak moc odhalených ženských poprsí;-)
Svět nic neví (1987)
Téměř neznámý, téměř psychologický a téměř skvělý film. Nevím zda bylo absence kladných postav měla ukázat "prohnilost prvorepublikové vyšší třídy" nebo je to osobní pesimismus autora předlohy. Občas mi přišlo chování postav trochu nelogické a bezdůvodu, ale některé scény mě uchvátily svou syrovostí. Hm, těžké hodnocení, dávám 4 za zapomenutost snímku.