Recenze (148)
Monte Carlo (2011)
Komedie plná klišé a krásných hadříků a serepetiček o tom jak 3 popelky našli své velké lásky jen díky velké náhodě...bla bla bla, kyždý to viděl už 100x, ale proč se nepodívat po 101.... 2,5 hvězdy.
Následuj svůj sen (2011)
Pozitivní, motivační a hlavně naivní pohádka o fotbale a touze malého kluka, která je plná hodných lidí a šťastných náhod.
Nemoc třetí moci (2011)
Z mého pohledu hodně promarněný potenciál, dokument mohl být zpracován o moc lépe a ukázat ten soudní hnus v širší souvislosti. škoda
Netvor (2011)
Moderní pohádka o sobeckém krásném princi,kterého začaruje čarodějnice a vysvobodit jej může jen pravá láska. Nebýt trapného závěru, tak jsme spokojený, takhle na 2,5* pomohl vtipný slepý učitel a dobrá hlavní hrdninka.
Obhájce (2011)
Tohel už tu taky bylo mnohokrát, špatný právní systém+ právník, který dostane z basy i vinné. Začne odhalovat pozadí, což se obrátí proti němu. Chytré a chytlavé drama o právním systému a právních kličkách.
Osudové léto 2 (2011)
Rozmazlená Bárbí mezi poflakujícími se surfaři, o kterou se perou 2 hezouni a její papá. Vše je předvídatelné, strašně hezké a optimistické, dokonce i afrika vypadá jak ráj pro život....ach jo..2*
Princ a pruďas (2011)
TO je až taková kravina,že to člověka baví;-) Parodie na pohádky a fantasy, kde hlav ní roli hraje sex,leštění meče a minotaurův penis.
Rango (2011)
Asi jsme nebyl při shlédnutí příliš naložen, ale zdejší hodnocení mi přijde přehnané. Za těch pár dobrých hlášek nedám víc jak 3,5*
Rychle a zběsile 5 (2011)
Ak,ce akce a zase akce, nesmíte nad tím přemýšlet protože skoky, střelba, fyzika např. letícího trezoru je hoodně přehnaná... Když u toho nepřemýšlíte, tak pecka za 4*
Sanctum (2011)
Musím výjimečně souhlasit s LIVINGDEAD, tenhle film má vše co by měl mít, téma, napětí, skvělou kameru, dobré herce, výborný závěr.... Nevím, jak se u něj někteří hodnotící mohli nudit a dávat 1* a podobně. Výborný ...výborný... 4,5*