Recenze (130)
Policajti na baterky (2003)
Jediná vtipná vec na tomto filme je scéna s čmeliakom. Inak je to odpad.
Země nikoho (2001)
veľmi dobrý film. "hovorí sa, že pyrotechnik urobí v živote len dve chyby. dve?... ako to myslíš? no prvá je tá, že si to povolanie vôbec vyberie."
Showtime (2002)
15 minút komédie. Film ponúka aj akciu ale tá začne časom značne nudiť.
Sběratel kostí (1999)
Neuveriteľná zlátanina. Jediné, čo ma na Zberateľovi kostí zaujalo bola kamera v exteriéroch New Yorku (pekne chladná), inak nič... film som nedopozeral do konca ...
Scooby-Doo 2: Nespoutané příšery (2004)
Nič extra, ale raz sa to pozrieť dá
Velká rána (2004)
Veľký podraz som videl už viac ráz a vždy sa dobre bavím. Zrejme je to vďaka úžasnému prostrediu vzdialeného Hawaja a tamojšej atmosféry. Ale tiež sa mi páčili tie menšie úlohy Charlieho Sheena a Garyho Sinisa. Celé to je taký príjemný veľký multilevel podfu(c)k...
Sexbomba od vedle (2004)
Celkom prekvapujúca romantická komédia s nádychom porno atmosféry. Zabával som sa na mnohých jej ftípkoch. V pohode :-) sranda
Anna a král (1999)
Anna a kráľ je vizuálne mimoriadne pekný film s emocionálne silným nábojom. V poslednej dobe sa mi celkom pozdávajú filmy s východnou tématikou a rozhodne musím konštatovať, že tento ma vôbec nesklamal, skôr naopak, a práve preto mu dávam 5 hviezd.
Presumpce viny (2003)
Mám rád tieto inteligentné naháňačky, keď hlavný hrdina rieši veci za pochodu a s minimálnym časovým predstihom oproti svojim prenasledovateľom. Navyše Danzel Washington tu opäť raz HRÁ vo veľkom štýle a na Eve Mendes môžem aj oči nechať. Príjemné filmové prekvapenie.
Jako pavouk (2001)
Tu som si definitívne uvedomil, že Morgan Freeman jednoducho nie je sólo herec. On sám to na rozdiel od niektorých iných hercov nedokáže utiahnuť. Film potom vypáli ako najväčšia nuda na svete. Nebyť inteligentnej unesenej a trápneho únoscu, ktorý ani sám nevie čo chce a napokon to aj tak stratí, film by nestál za nič.